beantwoord

HD zenders

  • 6 augustus 2017
  • 31 reacties
  • 565 keer bekeken


Toon het eerste bericht

31 reacties

Nee, hij is vervangen.
Altijd HD op 701 gehad, instellingen ed ook gecheckt.
Nee, hij is vervangen.
Altijd HD op 701 gehad, instellingen ed ook gecheckt.


Dan moet de oude afgemeld, en deze aangemeld.
Webcare kan dat doen. Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan weet webcare om welke aansluiting met gaat.
Je kan daar ook vast het serienummer van de nieuwe ontvanger bijzetten.
Reputatie 3
Badge +4
@Liset74,

Wat balen dat je geen HD zenders meer hebt! Ik ga graag in het systeem kijken waar dit aan kan liggen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Als je daarna even een berichtje plaatst in dit topic, dan ga ik voor je aan de slag!
Heb ik ingevuld, alvast bedankt 👍
Het is opgelost, bedankt!!
Reputatie 3
Badge +4
Fijn om te horen, @Liset74! Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen 🙂

Reageer