beantwoord

HD TV met Internet Instap

Reputatie 2
Badge
Beste Telfort,

Ik heb gisteren bij mijn moeder haar Interactieve TV geinstalleerd, hierbij ontdekte ik dat mijn moeder wel HD tv heeft en ik zelf niet.
We hebben beide zelfde abonnement en tevens dezelfde maandbedragen die we betalen, dus daar zit niet een verschil in. We wonen ca 600 meter bij elkaar vandaan.
Sinds enige tijd werd mij duidelijk dat Instap Internet van Telfort was opgehoogd qua snelheid naar 12 Mbit, dit zou voldoende moeten zijn om HD TV te kunnen ontvangen. De snelheid van internet op de modem is ook ruimschoots die 12 Mbit(14 a 15 Mbit) qua haalbare snelheid.
Nu vraag ik mij dus af waarom ik zelf geen HD TV heb, is dit omdat ik langer al TV heb en dat het dus apart geactiveerd moet worden?
icon

Beste antwoord door MandersOnline 19 december 2015, 14:44

Ik kan melden dat het werkt.
Bedankt voor je hulp.

Bekijk reactie

10 reacties

Klopt. Dat kan webcare voor je doen. Ze zijn op dit forum actief.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi MandersOnline! Als de snelheid in orde is (boven de 12 Mbit/s), dan moet je zeker kunnen beschikken over HD-zenders. Geef in 'n privéberichtje jouw postcode en huisnummer door, dan ga ik kijken naar de mogelijkheden voor je. :)

@nelly jacoba,

Zeker. Zo doen we dat! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hallo MandersOnline! Ik heb een verzoek gedaan om de HD-zenders voor je te activeren. Je mag ervan uitgaan dat dit in de loop van deze week wordt behandeld. Laat je me weten of je de zenders hebt gevonden? Je vindt ze vanaf kanaal 701. 🙂
Reputatie 2
Badge
Beste Michael,
Ik heb zojuist even nog laten testen, maar ze staan er nog niet tussen.
MvG,
Pieter
Reputatie 8
Badge +2
Hey Pieter. Het zou nu wel goed moeten werken hoor, zou je het nog eens willen checken?
Reputatie 2
Badge
Beste Michael,
Helaas werkt het niet, ook ontvanger even volledig uitgezet en weer aan door middel van de aan uit knap aan de achterzijde.
Groeten,
Pieter
Reputatie 8
Badge +2
Da's gek, Pieter! Zou je het nog eens willen proberen na het opnieuw opgeven van de abonnementsgegevens? 🙂
Reputatie 2
Badge
Ik ben momenteel de software opnieuw aan het laden, daarna laat ik weten of het werkt.
Reputatie 2
Badge
Ik kan melden dat het werkt.
Bedankt voor je hulp.
Reputatie 8
Badge +2
Fijn om te lezen, Pieter! Veel plezier ervan gewenst! 🆒

Reageer