beantwoord

HD tv component en 2e ontvanger

• 7 mei 2012
  • 16 reacties
  • 3754 keer bekeken

Badge +1
Ben van plan om alles in 1 pakket te bestellen, Ik heb een hd ready tv met alleen component aansluiting dus met de 3 tulp stekkers, is het mogelijk om de tvontvanger via die manier aan te sluiten en zo te kunnen genieten van de hd zenders?
nu de volgende vraag: is het mogelijk om later nog een 2e ontvanger te bestellen voor de prijs met de 100% korting mocht ik die nodig hebben.

greetz,

Niels
icon

Beste antwoord door Hugo 7 mei 2012, 11:50

U kunt de ontvanger via component aansluiten om HD zenders te kijken. Een 2e ontvanger kunt u voor 4 euro per maand afnemen, deze is maandelijks opzegbaar.

Hugo
Bekijk reactie

16 reacties

Badge +2
U kunt de ontvanger via component aansluiten om HD zenders te kijken. Een 2e ontvanger kunt u voor 4 euro per maand afnemen, deze is maandelijks opzegbaar.

Hugo
Badge +1
Bedankt voor de snelle reactie Hugo!

greetz, Niels
is die 2e ontvanger dan altijd digitenne? ik wil nl beschikken over het zelfde pakket aan zenders en interactieve tv. bovendien heb ik nog 2 tuners...

weet iemand of ik die nog kan gebruiken (met een nieuwe kaart erin?)
Badge +1
is die 2e ontvanger dan altijd digitenne? ik wil nl beschikken over het zelfde pakket aan zenders en interactieve tv. bovendien heb ik nog 2 tuners...

weet iemand of ik die nog kan gebruiken (met een nieuwe kaart erin?)

een tweede ontvanger is een tweede iTV ontvanger. Deze heefd het zelfde zenderpakket als je eerste iTV ontvanger. Deze extra iTV ontvanger kost dus 4 euro per maand. Als ik het goed heb begrepen kun je op de 2e ontvanger alleen geen HD krijgen.

Los daarvan kun je een gratis Digitenne abonnement krijgen met maximaal drie smartcards. Uiteraard heeft het Digitenne pakket een minder uitgebrijd pakket met zenders.

Het abbonnement van Digitenne is gratis, als je zelf geen tunes hebt kun je deze huren voor 4 euro per maand, als ie die wel hebt krijg je alleen nieuwe smartcards.
Badge +1

Hugo

Hugo,
Klopt het dan alleen de kleine ontvangertjes nog geleverd worden? Daar zit geen component aansluiting op, heb dus alleen de optie om hem via scart aan te sluiten????
Ik heb het pakket ondertussen besteld dus baal ik hier best wel van als dit zo is
Greetz
Badge +2
Daar heeft u gelijk in, ik baseerde mijn antwoord op de ontvanger met harddisk die we tot 6 mei leverden. Mijn oprechte excuses voor deze vergissing! U kunt hem aansluiten via SCART en HDMI. Ik heb aan het kijken of ik nog een 1963 geleverd kan krijgen. Als dat niet lukt mag u het van mij e.v.t. ook annuleren.

Hugo
Badge +1
Hugo,

Ik snap de verwarring, alleen heb ik mijn beslissing wel mede gebaseerd op het kunnen aansluiten via component, het zou wel heel mooi zijn als jullie de 1963 nog kunnen leveren, dan is mijn probleem opgelost. De aanbieding om te annuleren stel ik zeer op prijs maar dat lijkt mij nog niet nodig, aangezien het complete pakket wel erg aantrekkelijk geprijst is. Mocht het nou zo zijn dat de 1963 niet meer te leveren is dit dan een mogelijkheid: http://www.allekabels.nl/HDMI-Omvormers/1792/1182655/HDMI-naar-Component-Omvormer.html Alleen brengt dit dan helaas extra kosten voor mij met zich mee. Ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Niels de Jong
Badge +2
Zo'n omvormer is ook een optie inderdaad. Volgens mij gaat het lukken om een 1963 te leveren. Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een privebericht.

Hugo
Badge +1
Zo'n omvormer is ook een optie inderdaad. Volgens mij gaat het lukken om een 1963 te leveren. Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een privebericht.

Hugo

postcode en huisnummer verstuurd.
excuses voor 2 maal verzenden privebericht.
Oei, net ook interactieve TV besteld, maar niet bij aansluitingen stil gestaan. Zou bovenstaande oplossing ook voor mij een oplossing zijn?
Badge +2

Gelukt! U ontvangt bij levering een Motorola 1963 :)

Hugo

Hugo

Hugo,
Zou dit voor mij ook een mogelijkheid zijn?
Mvg, Hugo
Badge +2
U heeft geen HDMI? Wat voor TV heeft u?

Dit was een uitzondering om de fout in mijn voorlichting te corrigeren. Ik kan daarom niets beloven, maar zal het proberen.

Hugo
U heeft geen HDMI? Wat voor TV heeft u?

Dit was een uitzondering om de fout in mijn voorlichting te corrigeren. Ik kan daarom niets beloven, maar zal het proberen.

Hugo

Dag Hugo,
Ik heb een relatief oude Toshiba met "slechts" 2 HDMI aansluitingen. Die worden gebruikt voor een Apple TV en een DVD-speler die geen alternatieve aansluitingen hebben, dus vandaar mijn vraag want ik zou er enorm mee geholpen zijn. Als het niet kan, heb ik daar uiteraard begrip voor.
Mvg, Hugo
Badge +1

Hugo

Helemaal blij! Kan ik strax genieten van interactieve tv in de hoogste kwaliteit http://forum.telfort.nl/images/smilies/biggrin.png
Bedankt voor de medewerking Hugo!
wie kan me zeggen of telfort ook een 2e ontvanger verkoopt (in plaats van verhuurt) zodat je bij een 2e tv hetzelfde pakket hebt als bij de 1e tv (motorola tuner).

of is het mogelijk een tuner te gebruiken die ik al in bezit hebben (via online)....en moet daar dan een card in...Ik heb al wat reacties gehad zoals draadloze verbindingsset en 2e stream op dsn poort...maar zo technisch ben ik niet. Via de site kan ik het in ieder geval niet bestellen (wel digitenne maar dat wil ik niet). Er komt een melding dat er binnenkort andere producten/diensten beschikbaar zijn voor een 2e interactieve tv.

alvast dank voor reacties

Reageer