beantwoord

HD kanalen verdwenen

• 27 november 2018
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Afgelopen week een mail gekregen dat de HD kanalen eruit gingen en dat je zelf in de instellingen kon instellen dat je vanaf zender 1 HD kreeg.

Er staat in de mail vervolgens:

3. Kies bij ''best mogelijke kwaliteit op deze tv ontvanger', de optie HD standaard.

Deze optie staat echt helemaal niet bij mijn instellingen. Graag hoor ik hoe ik alsnog weer in HD kan kijken want zonder HD vind ik het niet mooi.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 28 november 2018, 11:01

Hoi Marco, welkom op het forum en wat jammer om te lezen dat het niet vlekkeloos loopt zoals het moet. Wat Jimny zegt is een goede optie, dat de zenders verborgen staan (wat natuurlijk heel onhandig is). Wil je dat eens controleren? Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Staan de zenders al vanaf kanaal 1 dat kun je controleren als er een rood lampje brand op de tv ontvanger, indien deze zenders niet zichtbaar zijn dan kan het zijn dat ze onder verborgen zenders staan dat kun je opheffen via het menu van je tv ontvanger
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marco, welkom op het forum en wat jammer om te lezen dat het niet vlekkeloos loopt zoals het moet. Wat Jimny zegt is een goede optie, dat de zenders verborgen staan (wat natuurlijk heel onhandig is). Wil je dat eens controleren? Ik hoor het graag van je!

Reageer