HBO GO Apparaten ontkoppelen

• 19 juni 2014
  • 8 reacties
  • 4680 keer bekeken

Ik gebruik aan een tijdje HBO GO, maar sinds kort kom ik er niet meer in me mijn PC. Hij geeft aan dat ik al 3 apparaten heb
en ik deze eerst moet ontkoppelen. Maar dat gaat niet meer want ik kom er niet meer in. Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb op andere opgeloste topics gelezen dat telfort de mogelijkheid heeft om de apparaten op afstand te kunnen ontkoppelen.

Mvg,

Fabian Polak

8 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@FabianPolak,

Welkom op het forum!

Spijtig om te vernemen dat je nu geen gebruik kan maken van HBO GO. Op het moment is het niet mogelijk meer dan drie apparaten te koppelen in het systeem

Ik ga er zorg voor dragen dat alle apparaten worden ontkoppeld, zodat je de gewenste apparaten weer kunt koppelen. Ik laat het weten wanneer dit uitgevoerd is. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@FabianPolak,

Graag verneem ik in een privébericht het e-mail adres die je gebruikt voor HBO GO.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@FabianPolak,

Excuus voor de late reactie!

Ik heb alle gekoppelde apparaten laten ontkoppelen uit het systeem van HBO GO. Je kan nu elk gewenst apparaat koppelen. Let op: Je kunt slechts 3 apparaten aanmelden (PC, laptop, tablet, smartphone etc)

Indien er nog vragen zijn verneem ik deze graag!

Michael
Hallo Moderator!

Ik reageer even op dit bericht omdat ik met hetzelfde probleem zit.
Sinds de update naar ios8 kan ik niet meer inloggen op de HBO go applicatie.

Eerst kon ik helemaal niet inloggen, maar na de laatste update van de app (22-9), kom ik in ieder geval bij een inlogscherm.
Als ik mijn email en wachtwoord heb ingevuld krijg ik echter nu de melding dat het niet mogelijk is om met meer dan 3 apparaten te koppelen. Dat was al bekend, maar ik heb de HBO go app alleen op 1 iphone gebruikt.
Kun je voor mij ook regelen dat alle apparaten worden ontkoppelt?

Via een privebericht (nadat je hierop hebt gereageerd uiteraard) geef ik mijn gegevens.

Alvast bedankt!

Steffen

@FabianPolak,

Welkom op het forum!

Spijtig om te vernemen dat je nu geen gebruik kan maken van HBO GO. Op het moment is het niet mogelijk meer dan drie apparaten te koppelen in het systeem

Ik ga er zorg voor dragen dat alle apparaten worden ontkoppeld, zodat je de gewenste apparaten weer kunt koppelen. Ik laat het weten wanneer dit uitgevoerd is. :)

Michael
Reputatie 1
hoi, Ik heb exact hetzelfde probleem heb hierover ook al herhaaldelijk aan de telefoon gehangen met telfort glasvezel.
mijn acc is al 2 keer gereset maar ik hou hetzelfde probleem! ik heb dit gegoogled en het blijkt dat dit probleem bij alle aanbieders voorkomt.... Het is dus heel duidelijk dat dit een probleem van HBO GO is waarom doet telfort hier niks aan?

Als ik eerste heb ik een acc gemaakt op mijn thuiscomputer dat werkte prima! toen wou ik op mijn laptop inloggen en bingo foutmelding dus klanten service gebeld gereset en hij deed het. volgens hun kwam dat omdat mijn thuiscomputer stoorde op de laptop. nou ja prima dacht ik hij doet het iig.

De volgende dag neem ik mijn laptop mee naar een vrienddin daar log ik in op de wifi en wil inloggen op HBO GO en bingo daar is de foutmelding weer.

dus op zaterdag maar weer gebeld met de klantenservice die mij weer dinsdag terugbelt met de mededeling dat mijn acc gereset is. Nu word ik weer teruggebeld hierover.... terwijl dit toch blijkbaar een heel bekend probleem is.

De klantenservice had mij op zaterdag ook nog een paar opdrachten gegeven ik moest de software opnieuw inladen, alle apparaten verwijderen uit de animobox, apparaten er weer in zetten, daarna de animobox opnieuw opstarten.

Ondertussen ben ik ten einde raad, terwijl het volgens mij toch duidelijk is dat dit probleem bij HBO ligt. Op de website van HBO staat ook duidelijk dat Telfort over dit soort zaken een klacht moet indienen zodat de software verbetert kan worden.

Nogmaals voor de duidelijkheid ik maak dus gebruik van 1 apparaat, dus een foutmelding dat ik meer dan drie apparaten heb aangesloten slaat helemaal nergens op.

Hallo Moderator!

Ik reageer even op dit bericht omdat ik met hetzelfde probleem zit.
Sinds de update naar ios8 kan ik niet meer inloggen op de HBO go applicatie.

Eerst kon ik helemaal niet inloggen, maar na de laatste update van de app (22-9), kom ik in ieder geval bij een inlogscherm.
Als ik mijn email en wachtwoord heb ingevuld krijg ik echter nu de melding dat het niet mogelijk is om met meer dan 3 apparaten te koppelen. Dat was al bekend, maar ik heb de HBO go app alleen op 1 iphone gebruikt.
Kun je voor mij ook regelen dat alle apparaten worden ontkoppelt?

Via een privebericht (nadat je hierop hebt gereageerd uiteraard) geef ik mijn gegevens.

Alvast bedankt!

Steffen

@FabianPolak,

Welkom op het forum!

Michael
Reputatie 8
Badge +2
hoi, Ik heb exact hetzelfde probleem heb hierover ook al herhaaldelijk aan de telefoon gehangen met telfort glasvezel.
mijn acc is al 2 keer gereset maar ik hou hetzelfde probleem! ik heb dit gegoogled en het blijkt dat dit probleem bij alle aanbieders voorkomt.... Het is dus heel duidelijk dat dit een probleem van HBO GO is waarom doet telfort hier niks aan?

Als ik eerste heb ik een acc gemaakt op mijn thuiscomputer dat werkte prima! toen wou ik op mijn laptop inloggen en bingo foutmelding dus klanten service gebeld gereset en hij deed het. volgens hun kwam dat omdat mijn thuiscomputer stoorde op de laptop. nou ja prima dacht ik hij doet het iig.

De volgende dag neem ik mijn laptop mee naar een vrienddin daar log ik in op de wifi en wil inloggen op HBO GO en bingo daar is de foutmelding weer.

dus op zaterdag maar weer gebeld met de klantenservice die mij weer dinsdag terugbelt met de mededeling dat mijn acc gereset is. Nu word ik weer teruggebeld hierover.... terwijl dit toch blijkbaar een heel bekend probleem is.

De klantenservice had mij op zaterdag ook nog een paar opdrachten gegeven ik moest de software opnieuw inladen, alle apparaten verwijderen uit de animobox, apparaten er weer in zetten, daarna de animobox opnieuw opstarten.

Ondertussen ben ik ten einde raad, terwijl het volgens mij toch duidelijk is dat dit probleem bij HBO ligt. Op de website van HBO staat ook duidelijk dat Telfort over dit soort zaken een klacht moet indienen zodat de software verbetert kan worden.

Nogmaals voor de duidelijkheid ik maak dus gebruik van 1 apparaat, dus een foutmelding dat ik meer dan drie apparaten heb aangesloten slaat helemaal nergens op.

Enorm vervelend natuurlijk dat je van het kastje naar de muur wordt verwezen. Voor de duidelijkheid: je neemt de dienst af bij Telfort. Wij regelen zodoende de eventuele communicatie richting HBO. Wat overigens in dit geval niet nodig lijkt.

Wat betreft het 'koppelen' van apparaten: hier wordt mee bedoelt dat er maximaal 3 apparaten bekend mogen zijn (in het systeem bij HBO) die gebruik maken (of hebben gemaakt) van jouw HBO Go abonnement, dit om misbruik te voorkomen.

Als je mij jouw e-mailadres in een privébericht kenbaar maakt, ga ik ervoor zorgen dat je met een 'schone lei' kan beginnen, en je weer HBO Go met jouw meest gebruikte apparaten (laptop/PC/telefoon/tablet etc.) kunt kijken.

Michael
Ik heb ook deze probleem en kan niet meer inloggen bij HBO Go en zou het ook fijn vinden als ik weer met een schone lei kan beginnen.
Reputatie 8
Badge +2
Ik heb ook deze probleem en kan niet meer inloggen bij HBO Go en zou het ook fijn vinden als ik weer met een schone lei kan beginnen
Vervelend!

Indien je in een privébericht jouw NAW-gegevens kenbaar maakt, ga ik dit voor jou nakijken.

Michael

Reageer