HBO aangevraagd

• 10 maart 2013
  • 10 reacties
  • 3866 keer bekeken

Badge
Gistermiddag zenders uitgebreid met HBO.
Kort daarna ook wel mailtje gekregen dat binnen een uur van het pakket gebruik gemaakt kan worden.
Maar tot nu dus nog geen HBO.

Ook beetje onduidelijk op welke zenders dit nu is telfort site vertelt 341, 342 en 343

Op de hbo site krijg je dus 215, 216 en 217

10 reacties

Ik heb hbo ook besteld samen met het pluspakket. Tot op heden geen hbo en ook geen pluspakket. Telfort gebeld en die zeiden dat het nog verwerkt moest worden. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen wel zie ik in mijn telfort beiden pakketten actief staan. Wie weet hoe ik hbo go kan activeren? Krijg ik daar nog een pincode en log-in naam over? Of pakt het signaal zoals telfort tv het signaal gewoon op van je modem?
Graag info (mag ook van telfort zijn)
Reputatie 8
Badge +18
Haal de stekker eens los van de TV ontvanger en dan weer aansluiten, daarna wordt de software opnieuw ingeladen en wellicht zijn dan de zenders wel te ontvangen
Aanvulling op mijn vorige reactie: ik krijg in mijn gids zelfs geen hbo te zien. Ik zou verwachten dat de hbo 1,2 en 3 gewoon in je gids moeten staan. En dan wel te verstaan niet (actief) opgelicht. Als ik er op zou drukken dan zou ik de mededeling moeten krijgen dat deze zender niet in mijn pakket zit. Hoe kan ik dat oplossen? Iemand soortgelijke ervaring?
Net geprobeerd, echter geen resultaat.
Reputatie 8
Badge +18
Dat is sneu voor je en in het weekend is er ook geen Telfort moderator aanwezig, dus het beste is om even te wachten totdat Henk van Telfort dit even oppakt
Alles doet het. Waarschijnlijk was ik te ongeduldig.
Reputatie 8
Badge +18
Mooi zo en geduld is een schone zaak 🙂
Badge
JA alles werkt hier ook
Reputatie 8
Badge +18
Ben nog wel nieuwsgierig waarom het langer duurde ?
Reputatie 4
Badge +3
@aszen,

Fijn om dit te lezen, excuus voor het ongemak en de vertraging.

Henk

Reageer