beantwoord

HBO 2 maanden gratis, vrijdag aangezet nu nog geen HBO

• 9 april 2013
  • 7 reacties
  • 2842 keer bekeken

Hallo,

Afgelopen vrijdag heb ik 2 maanden gratis HBO aangezet en pluspakket. Het pluspakket was na een uur al beschikbaar en HBO natuurlijk niet (afgaande op alle andere topics schijnt het best moeilijk te zijn om HBO ook snel te activeren door telfort) goed het is nu Dinsdag en heb net de stekker van het kastje eruit getrokken en er weer in, wachten etc... en nee hoor nog geen HBO.

Kan hier wat aan gedaan worden? heb de afgelopen 5 dagen elke dag de stekker van het kastje eruitgehaald maar dat mocht niet baten.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door revolution 10 april 2013, 17:36

Gelukt! HBO werkt eindelijk vanaf zender 215. Ik had de stekker er nu 15 seconden uitgehaald maar maandag was het 30 seconden en toen er terug ingedaan.

Maar goed het is opgelost top 😃
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

7 reacties

Badge
Staat bij je abonnementgegevens in Mijntelfort ook het HBO pakket vermeld? Zoniet, dan opnieuw aanzetten of contact opnemen met de klantenservice.
Staat bij je abonnementgegevens in Mijntelfort ook het HBO pakket vermeld? Zoniet, dan opnieuw aanzetten of contact opnemen met de klantenservice.

Jazeker daar staat Pluspakket en HBO zijn onderdeel van het abbonement
Reputatie 8
Badge +18
Stekker van tv ontvanger gedurende 15 sec loshalen, daarna worden de nieuwe gegevens geladen en komt HBO ook mee
Reputatie 4
Badge +3
@revolution,

Is het inmiddels met het advies van jimny erbij gelukt?

Onze excuses voor het ongemak.

Henk
Gelukt! HBO werkt eindelijk vanaf zender 215. Ik had de stekker er nu 15 seconden uitgehaald maar maandag was het 30 seconden en toen er terug ingedaan.

Maar goed het is opgelost top 😃
Reputatie 8
Badge +18
Mooi dat het gelukt is, bedankt voor de terugkoppeling en veel kijkplezier 
Dan kan dit topic ook op slot
Reputatie 4
Badge +3
@jimny,

Klopt.

Ik heb het topic gesloten, dank je voor het advies! :)

Henk