beantwoord

Haperende tv

• 9 januari 2019
  • 36 reacties
  • 609 keer bekeken

Toon het eerste bericht

36 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dank je wel, @Appie uit Delft. Ik wil je graag verder helpen, maar het is dan wel van belang dat ik weet wat je precies al hebt geprobeerd van de stappen op de website en de stappen die in dit topic worden genoemd. Zo weet ik namelijk welke mogelijke oorzaken we kunnen uitsluiten.

En verder: ik zie dat je twee tv-ontvangers hebt. Speelt het probleem op beide tv-ontvangers? Zo niet, zou je dan het serienummer van de tv-ontvanger waarop het probleem speelt kunnen delen? Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je de tv-ontvangers omwisselt van plek. Verplaatst het probleem zich dan of blijft het probleem spelen op dezelfde tv-ontvanger?
Reputatie 1
Goeden Morgen Natasja,

Bedankt voor je reactie en we gaan van de week aan de slag.

Je hoort van ons en de groetjes van Appie uit Delft.
Reputatie 8
Badge +9
Goeden Morgen Natasja,

Bedankt voor je reactie en we gaan van de week aan de slag.

Je hoort van ons en de groetjes van Appie uit Delft.

Dag Appie. Helemaal goed. Ik wacht je berichtje af. Voor nu succes toegewenst! 🙂
Reputatie 1
Een Goeden Middag,

We hebben de kastjes omgewisseld en inderdaad het ligt aan 1 kastje.
Hier de nummers die ik gevonden heb op het kastje.
VIP 2952 V2 M11733TNE925 845988
Hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Groetjes van Appie uit Delft
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Appie uit Delft. Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te weten dat het probleem met één tv-ontvanger speelt. Nu ben ik wel benieuwd hoe die tv-ontvanger precies is aangesloten op je modem. Is dit met een netwerkkabel of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? Indien je gebruik maakt van een Draadloze Verbindingsset, kun je dan eens testen of het wel goed werkt als je de tv-ontvanger met een netwerkkabel op je modem aansluit?
Reputatie 1
Goeden Middag,

Bedankt voor de reactie, dat hadden we al geprobeerd.
Maar daar zit het probleem niet, zelfde resultaat.

Groetjes van Appie uit Delft.
Reputatie 8
Badge +9
Fijn dat je dit hebt getest, Appie. Het lijkt erop dat je tv-ontvanger kuren heeft. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat je hier weten of je, nadat je de nieuwe tv-ontvanger hebt aangesloten, weer zonder haperingen tv kunt kijken?
Reputatie 1
Super bedankt tot zover.

Groetjes van Appie uit Delft
Reputatie 8
Badge +9
Geen enkel probleem, Appie. Ik zie dat de nieuwe tv-ontvanger afgelopen zaterdag is bezorgd en inmiddels ook is aangesloten. Werkt alles weer naar behoren? ☺
Reputatie 1
Goeden Morgen,

Kastje ontvangen en geïnstalleerd.
Alles werkt weer perfect, super en oude kastje is weer opgestuurd.

Reputatie 8
Badge +9
Goeden Morgen,

Kastje ontvangen en geïnstalleerd.
Alles werkt weer perfect, super en oude kastje is weer opgestuurd.

Dat is goed nieuws, Appie! Mooi dat alles weer werkt. De oude tv-ontvanger zien we tegemoet. ☺

Reageer