beantwoord

Haperende en storend tv beeld

• 15 november 2015
  • 8 reacties
  • 357 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb sinds 2 weken constant haperend beeld, het is vaak blokkerig, je hoort soms een harde kraak etc. Een probleem wat volgens mij vele klanten van Telfort hebben gehad en waar jullie steeds de zelfde 'oplossingen' voor bieden die vervolgens niet helpen.

Ook ik heb alle stappen doorlopen, Motorola kastje meerdere malen van de stroom gehaald. terug naar fabrieksinstellingen, software verwijderd, modem gereset en ga zo maar door. Ik heb hier deze week al meerdere keren met jullie gebeld en (vanmorgen) zelfs een half uur voor aan de telefoon moeten wachten (ja meneer, het is een beetje druk, en nee wij vergoeden geen telefoonkosten).

Ik hoop dat jullie me alsnog kunnen helpen. Volgens mij is het probleem bij jullie wel bekend en weten jullie ook dat de enige oplossing is het vervangen van het kastje, iets wat de medewerker die ik vrijdag sprak ook erkende, en mij overigens ook keurig te woord stond, in tegenstelling tot de geïrriteerde medewerker die ik vanmorgen aan de lijn had.

Ik ben nu al ruim drie jaar een tevreden klant en ik hoop dat jullie dit alsnog op een nette manier kunnen oplossen.
icon

Beste antwoord door Stephen 26 november 2015, 16:19

Bedankt voor je reactie Ed82, een Arcadyan is onderweg. Ook als je een oude Motorola hebt dan worden de opnames nog steeds in de cloud opgeslagen. Laat je weten wanneer je de nieuwe TV-ontvanger hebt ontvangen? 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ed82, welkom op het forum! Wat vervelend dat je haperend beeld ervaart wanneer je gebruik maakt van Interactieve TV. Stuur mij jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor jouw gegevens Ed82! Heb je ook getest met een andere ethernet kabel en een andere HDMI kabel? In afwachting van jouw reactie.
Bedankt voor jouw gegevens Ed82! Heb je ook getest met een andere ethernet kabel en een andere HDMI kabel? In afwachting van jouw reactie.

Hallo Stephan, ja dat heb ik allemaal geprobeerd. Ook alle resets gedaan (modem + Motorola kastje), software Motorola kastje meerdere keren verwijderd, opgenomen programma;s verwijderd om meer schijfruimte te krijgen. Helaas heeft dit alles tot nu toe niet geholopen
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ed82, bedankt voor het uitproberen. Dan wordt het tijd voor een nieuw kassie. Wil je weer een Motorola ontvangen of een Arcadyan dit keer? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen, Wat is het verschil? Welke is beter?

Ben ik dan trouwens ook alles kwijt wat ik in het verleden heb opgenomen?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ed82, de Arcadyan is van een ander merk, iets nieuwer en schijnt ook sneller te zijn. Je opnames staan in de cloud dus deze ben je niet kwijt. 🙂
Hallo Stephen,

Dan wil ik die Arcadyan wel. Staat alles inderdaad in de cloud? Ook als je een oud model Motorola hebt. Ik dacht nl. dat daar nog een harde schijf in zat.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor je reactie Ed82, een Arcadyan is onderweg. Ook als je een oude Motorola hebt dan worden de opnames nog steeds in de cloud opgeslagen. Laat je weten wanneer je de nieuwe TV-ontvanger hebt ontvangen? 🙂