Ik heb sinds 2 weken constant haperend beeld, het is vaak blokkerig, je hoort soms een harde kraak etc. Een probleem wat volgens mij vele klanten van Telfort hebben gehad en waar jullie steeds de zelfde 'oplossingen' voor bieden die vervolgens niet helpen.
Ook ik heb alle stappen doorlopen, Motorola kastje meerdere malen van de stroom gehaald. terug naar fabrieksinstellingen, software verwijderd, modem gereset en ga zo maar door. Ik heb hier deze week al meerdere keren met jullie gebeld en (vanmorgen) zelfs een half uur voor aan de telefoon moeten wachten (ja meneer, het is een beetje druk, en nee wij vergoeden geen telefoonkosten).
Ik hoop dat jullie me alsnog kunnen helpen. Volgens mij is het probleem bij jullie wel bekend en weten jullie ook dat de enige oplossing is het vervangen van het kastje, iets wat de medewerker die ik vrijdag sprak ook erkende, en mij overigens ook keurig te woord stond, in tegenstelling tot de geïrriteerde medewerker die ik vanmorgen aan de lijn had.
Ik ben nu al ruim drie jaar een tevreden klant en ik hoop dat jullie dit alsnog op een nette manier kunnen oplossen.
Beste antwoord door Stephen
Bedankt voor je reactie Ed82, een Arcadyan is onderweg. Ook als je een oude Motorola hebt dan worden de opnames nog steeds in de cloud opgeslagen. Laat je weten wanneer je de nieuwe TV-ontvanger hebt ontvangen? 
Bekijk reactie
