Ondanks alles resetten en doen het laatste half jaar, misschien wel langer, regelmatig last van haperend beeld, blokjes etc. Opnames gaan ook nog steeds niet goed, ook die haperen vaak. Soms reageert de ontvanger helemaal niet meer op de afstandsbediening of kunnen we helemaal niks doen in opname lijst of menu. Lijkt alsof alleen maar erger word. Ook vaak melding dat verbinding met.modem weg is.
Modem en tv ontvanger zitten bekabeld aangesloten op elkaar en andere kabel heeft ook geen effect. Internet is verder goed qua wifi etc. Dus modem zal het niet zijn, denk zoals laatste keer een medewerker aangaf de tv ontvanger zal zijn.
icon
Beste antwoord door Leonie83 13 oktober 2019, 21:10
Damn jullie zijn wel weer snel zeg. Dag na je berichtje was de ontvanger er al. Alles aangesloten, ethernet kabel netjes de nieuwe gebruikt. En verhip zoals nu naar uit ziet werkt deze veel beter. Ons beeld lijkt ook scherper, ontvanger reageert lekker snel vergeleken met de oude.
Bekijk reactie