beantwoord

Haperend tv beeld

• 6 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 129 keer bekeken

Reputatie 1
Ondanks alles resetten en doen het laatste half jaar, misschien wel langer, regelmatig last van haperend beeld, blokjes etc. Opnames gaan ook nog steeds niet goed, ook die haperen vaak. Soms reageert de ontvanger helemaal niet meer op de afstandsbediening of kunnen we helemaal niks doen in opname lijst of menu. Lijkt alsof alleen maar erger word. Ook vaak melding dat verbinding met.modem weg is.
Modem en tv ontvanger zitten bekabeld aangesloten op elkaar en andere kabel heeft ook geen effect. Internet is verder goed qua wifi etc. Dus modem zal het niet zijn, denk zoals laatste keer een medewerker aangaf de tv ontvanger zal zijn.
icon

Beste antwoord door Leonie83 13 oktober 2019, 21:10

Damn jullie zijn wel weer snel zeg. Dag na je berichtje was de ontvanger er al. Alles aangesloten, ethernet kabel netjes de nieuwe gebruikt. En verhip zoals nu naar uit ziet werkt deze veel beter. Ons beeld lijkt ook scherper, ontvanger reageert lekker snel vergeleken met de oude.
Bekijk reactie

7 reacties

Dus modem zal het niet zijn, denk zoals laatste keer een medewerker aangaf de tv ontvanger zal zijn.

Heeft die medewerker dan niet aangeboden de ontvanger te vervangen?
Je hebt deze stappen doorlopen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/het-beeld-van-mijn-tv-hapert-ik-zie-blokjes-in-beeld.htm

Ik zou in ieder geval de sotfware van de ontvanger vernieuwen, en daarna indien nog nodig een modem reset.
Reputatie 1
Nope, moest het maar eerst weer proberen. Zij was wel de eerste die toen de ontvanger voor eerst uit systeem haalde en er weer in had gezet. Software ophalen maakt ook niks uit. Wat ik ook doe het gaat elke keer weer even goed en dan begint het weer.
En een modem reset ook geprobeerd?
Heb je 1 of meerdere tv ontvangers?

Staat je klantnummer e/o naw gegevens al in je forumprofiel?
Dan kan webcare morgen naar je aansluiting.
Je kan trouwens op zondag wel bellen of via facebook/twitter hulp zoeken bijntv problemen.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Leonie83, niet fijn dat je verschillende problemen hebt met de tv-ontvanger. Ik begrijp dat je al contact gehad hebt met de klantenservice en al verschillende dingen hebt geprobeerd, maar dat het nog niet geholpen heeft.

Ik zie dat nelly jacoba je ook al op weg geholpen heeft, dat is fijn 🙂 Het lijkt me een goed idee dat we gaan proberen hoe het gaat met een nieuwe tv-ontvanger. Die heb ik voor je aangevraagd, je ontvangt 'm binnen enkele werkdagen thuis! Laat je weten wanneer je de nieuwe tv-ontvanger hebt ontvangen en of hoe het dan gaat met tv kijken?
Reputatie 1
Hoi Alexandra,

Dank voor je bericht en oplossing.
Ik laat het weten als de nieuwe er is en hoe het gaat.

Groetjes Leonie
Reputatie 1
Damn jullie zijn wel weer snel zeg. Dag na je berichtje was de ontvanger er al. Alles aangesloten, ethernet kabel netjes de nieuwe gebruikt. En verhip zoals nu naar uit ziet werkt deze veel beter. Ons beeld lijkt ook scherper, ontvanger reageert lekker snel vergeleken met de oude.
Reputatie 8
Badge +9

@Leonie83 Super, fijn om te horen dat het allemaal zo snel en goed gegaan is :blush: Je weet ons te vinden hier op het forum als we iets voor je kunnen doen.

Reageer