beantwoord

haperend tv beeld

• 1 april 2015
  • 7 reacties
  • 532 keer bekeken

L.S.,
sinds een aantal dagen hapert mijn tv beeld. In het begin op een paar kanalen maar nu op bijna alle kanalen.
Inmiddels de spanning van de tv ontvanger afgehaald, een aantal minuten, maar nog geen verbetering. Het begint nu echt storend te worden.

Graag advies over hoe dit op te lossen

Wilco
icon

Beste antwoord door wilco.ravestein 2 april 2015, 13:19

Michael,
inmiddels is Volker Wessels geweest en die hebben het glasmodem vervangen. Nu functioneert alles weer, zonder haperingen.
Dank voor je support

Wilco
Bekijk reactie

7 reacties

L.S.,
sinds een aantal dagen hapert mijn tv beeld. In het begin op een paar kanalen maar nu op bijna alle kanalen.
Inmiddels de spanning van de tv ontvanger afgehaald, een aantal minuten, maar nog geen verbetering. Het begint nu echt storend te worden.

Graag advies over hoe dit op te lossen

Wilco

Update: inmiddels is het "licht" weer uitgegaan en is alles uit. Storing lijkt op eerdere versie: eerst wordt het beeld traag ( haperen) en vervolgens knalt alles eruit. Storing gemeld aan een medelevend persoon, maar weer geen responsetijd gekregen. Hopende op een snelle reactie
Reputatie 8
Badge +2
@wilco.ravestein,

Haperend beeld kan worden veroorzaakt door verschillende factoren.
Heb je de ontvanger direct aangesloten op het modem of maak je gebruik van een Draadloze Verbinding Set (DVS)?

Graag ontvang ik sowieso jouw NAW-gegevens in een privébericht, dan ga ik kijken naar de kwaliteit van de verbinding.

Michael
Michael,
inmiddels is Volker Wessels geweest en die hebben het glasmodem vervangen. Nu functioneert alles weer, zonder haperingen.
Dank voor je support

Wilco
Reputatie 8
Badge +2
@wilco.ravestein,

Fijn zeg! VW heeft je netjes uit de brand geholpen.

Veel plezier ervan gewenst!

Michael
Dank je wel, zeker met 3 hele kritische gebruikers thuis (pubers 🙂 )

Dank voor de snelle reactie

Wilco
Reputatie 8
Badge +2
@wilco.ravestein,

Graag gedaan hoor!

Michael

Reageer