Haperend krakend stil staand beeld, graag jullie hulp

• 15 oktober 2012
  • 9 reacties
  • 2023 keer bekeken

Badge
Sinds afgelopen Woensdag 10-10-2012 heb ik Telfort internet en ITV  Woensdag was het goed Donderdag was het goed Vrijdag ik werd er gek van happerend krakend stil staand beeld. Dus het volgende gedaan Modem gereset decoder gereset Modem hard gereset en ja eindelijk hield het op maar de volgende dag begon hetzelfde ellende weer van voor af aan nou ben ik vanaf Vrijdag mijn modem al aan het resetten en de decoder dit lijkt me niet de bedoeling vandaag helpt echter helemaal niks vanaf 7 uur al bezig en het blijft storen. Ik heb alle kabels nagekeken telefoonstekkers hij is letterlijk rechtstreeks op het isra aangesloten dus dat is het niet.

Nou lees ik dat het een bekend probleem is en dat er een nieuwe update moet komen alles leuk en aardig maar dan zeg ik liever de ITV op aangezien ik nou ook nog Ziggo heb!

Internet is verder super ik haal ongeveer 16MB en heb daar ook geen problemen mee!

HELP ME van deze ellende af voordat ik samen met alle andere mensen die hier last van hebben stappen moet gaan ondernemen dan zo maar want via de klantenservice waar ik 20 min moet wachten a 0,10ct per minuut!!

9 reacties

Badge
Oke correctie nou is mijn verbinding ook nog maar 4MB logisch dat ie het niet trekt internet en itv!!
Reputatie 1
Badge +2
Wat wil je nu verder dan?
Badge
Wat staat er als vraag HELPPP dus wat dacht je van HULP?? 
Reputatie 8
Badge +16
Al de helpdesk gebeld? Die hebben van het geven van hulp hun werk gemaakt...
Badge
Al de helpdesk gebeld? Die hebben van het geven van hulp hun werk gemaakt...

Als je mijn vraag had gelezen heb je gezien dat ik gebeld heb ik ga alleen geen 20 min steeds wachten die kosten zijn voor jezelf namelijk kijk in de algemene voorwaarden!
Reputatie 1
Badge +2
Een schreeuwende kreet als help is niet uitnodigend voor mede lezenden om hulp te kunnen bieden zonder een korte weergave van je probleem.
Badge +1
Je probleem is standaard. Bij iedereen doet ie het vooral in het begin beter en opeens daarna slechter. Laat aan de leiders hier weten dat je modem/router gewoon te langzaam qua snelheid staat en het niet tolereerbaar is. Laat ze de server verbeteren en/of jouw router snelheid verhogen. Zij weten wel hoe. Het is geen vreemd probleem maar zeer bekend bij heel veel mensen. (kijk ook maar op radar).
Badge
Een schreeuwende kreet als help is niet uitnodigend voor mede lezenden om hulp te kunnen bieden zonder een korte weergave van je probleem.
Bedankt!!!!
Badge
Je probleem is standaard. Bij iedereen doet ie het vooral in het begin beter en opeens daarna slechter. Laat aan de leiders hier weten dat je modem/router gewoon te langzaam qua snelheid staat en het niet tolereerbaar is. Laat ze de server verbeteren en/of jouw router snelheid verhogen. Zij weten wel hoe. Het is geen vreemd probleem maar zeer bekend bij heel veel mensen. (kijk ook maar op radar).
Bedankt voor je reactie ik heb gisteren de klantenservice te pakken gekregen en mijn modem een hard reset gegeven nou gaan ze kijken wat de snelheid deze aankomende 7 dagen doet en bellen ze mij volgende week Dinsdag weer ik ben benieuwd heel erg bedankt voor je fijne en goede reactie ik zal het doorgeven als ze weer bellen.

Mvg Jeanet

Reageer