beantwoord

haperend geluid wegvallen beeld

• 21 april 2016
  • 10 reacties
  • 585 keer bekeken

Reputatie 1
weer haperend geluid en nu wegvallend beeld
het is niet leuk meer zo
kan ik weer eindeloos bellen en telefoonkosten gaan betalen ?
toch maar een andere provider zoeken
icon

Beste antwoord door binki 9 mei 2016, 20:09

vorige week een nieuwe animo 140 thuis gekregen
en het werk nu wel
geen last meer van haperend beeld en geluid
michael bedankt voor je inzet
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je en is dat modem zo dicht mogelijk aangesloten op het IS/RA punt, heb je het dsl kabeltje al vernieuwd
Maak je gebruik van draadloze adapters voor je iTv
Reputatie 1
animoa140 op de meterkast
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort leest altijd mee dus hou je topic in de gaten
Reputatie 8
Badge +2
Hallo binki! Ik kan me indenken dat het idee door je hoofd spookt om over te stappen als het probleem aan blijft houden. Graag ga ik hiermee aan de slag voor je, aangezien dit uitvoerig nagekeken dient te worden. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens en 06-nummer nodig. Als je deze naar mij stuurt in een privébericht kom ik er zo snel mogelijk op terug. Bedankt alvast!

@jimny,

Thanks!
Reputatie 1
Hallo binki! Ik kan me indenken dat het idee door je hoofd spookt om over te stappen als het probleem aan blijft houden. Graag ga ik hiermee aan de slag voor je, aangezien dit uitvoerig nagekeken dient te worden. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens en 06-nummer nodig. Als je deze naar mij stuurt in een privébericht kom ik er zo snel mogelijk op terug. Bedankt alvast!

@jimny,

Thanks!

gedaan
Reputatie 8
Badge +2
Hi binki! Bedankt voor de gegevens. Mijn collega's van de klantenservice zullen dit verder oppakken en jou binnen enkele hierover benaderen. Waarschijnlijk zullen zij een aantal stappen met je doornemen om een goede conclusie te kunnen trekken. Wil je mij op de hoogte houden van de vorderingen? Ben erg benieuwd.
Reputatie 1
Hi binki! Bedankt voor de gegevens. Mijn collega's van de klantenservice zullen dit verder oppakken en jou binnen enkele hierover benaderen. Waarschijnlijk zullen zij een aantal stappen met je doornemen om een goede conclusie te kunnen trekken. Wil je mij op de hoogte houden van de vorderingen? Ben erg benieuwd.

maandag telefoon gehad van telford diversen stappen doorgenomen
geluid valt nog steeds weg krijg een nieuw kastje dan maar hopen dat het helpt
moet nu het volume op 90 zetten om nog wat te kunnen horen
Reputatie 8
Badge +2
Hi binki! Goed om te lezen dat er schot in de zaak zit. Laat je me weten of het nieuwe apparaat wel naar behoren werkt? 🙂
Reputatie 1
vorige week een nieuwe animo 140 thuis gekregen
en het werk nu wel
geen last meer van haperend beeld en geluid
michael bedankt voor je inzet
Reputatie 8
Badge +2
Hoi binki! Dank voor de terugkoppeling! Veel plezier ervan!