beantwoord

Haperend geluid op RTL4 via DVBC

• 4 september 2015
  • 4 reacties
  • 489 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Sinds enige weken heb ik last van haperend geluid op RTL-4 via DVBC-signaal. Het geluid hapert heel even, dit gebeurt meerdere keren per uur.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 8 september 2015, 14:56

Hallo Allardo, dat is vreemd! Zou je het glasvezelmodem eens opnieuw willen starten? Ook ben ik benieuwd of het beter gaat wanneer je een andere coax kabel gebruikt. Wil je dit testen? Ik ben benieuwd naar het resultaat. Laat je mij het weten?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Allardo, dat is vreemd! Zou je het glasvezelmodem eens opnieuw willen starten? Ook ben ik benieuwd of het beter gaat wanneer je een andere coax kabel gebruikt. Wil je dit testen? Ik ben benieuwd naar het resultaat. Laat je mij het weten?
Reputatie 1
Modem heb ik reeds meerdere malen van de stroom gehaald, zelf 1x een hele nacht,dit levert geen ander resultaat.
Kabelwissel geeft zelfde resultaat. Ik kijk het nog even aan (het haperen is namelijk niet erg consequent), dit heb ik ook doorgegeven aan de klantenservice waarmee ik contact heb gezocht vanwege een kapotte amino. De Amino wordt vervangen
Reputatie 4
Badge +1
Begrijp ik het goed dat er al een nieuwe Amino onderweg is Allardo? Ik hoop dat dit het probleem zal verhelpen. Zo niet, geef het dan alsjeblieft hier aan zodat ik verdere stappen kan ondernemen voor je.
Reputatie 2
Begrijp ik het goed dat er al een nieuwe Amino onderweg is Allardo? Ik hoop dat dit het probleem zal verhelpen. Zo niet, geef het dan alsjeblieft hier aan zodat ik verdere stappen kan ondernemen voor je.

Begrijp ik het nu verkeerd als ik zeg dat hier twee zaken met elkaar worden verward die niets met elkaar te maken hebben? Voor zover ik weet heb je voor dvb-c een coax-aansluiting en een speciale ontvanger nodig, terwijl de Amino via een utp-kabel (over ethernet) IPTV verzorgt. Een Amino kan dan m.i. ook nooit iets veranderen aan de kwaliteit van het signaal over dvb-c.

Sandotelfort

Reageer