beantwoord

Haperend beeld tijdens Terugkijken

• 4 maart 2019
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, Ook ik heb sinds 2 weken last van haperingen tijdens terugkijken van TV programma's. Dit is ca. elke minuut ca. 10 seconden. Maakt niet uit naar welke zender ik kijk.
Gewoon tv kijken gaat prima.
Tv ontvanger reset lost niets op!

Graag snelle oplossing want we maken veelvuldig gebruik van terugkijk functie!

Groet,

Rob

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Robmw 5 maart 2019, 11:10

Hallo Bart,

Bedankt voor je reactie, wat ik intussen gedaan heb nadat ik helpdesk vanochtend gebeld heb is Experia router met paperclip resetten.
Dit heeft probleem denk ik opgelost, het euvel heeft zich gedurende ca. 15 minuten niet meer voorgedaan.
Wat beetje jammer is, is dat ik de man van helpdesk waarvan ik ook de naam niet weet, niet persoonlijk heb kunnen bedanken. Ik verbrak per ongeluk de verbinding nl.
Weet niet of een dankjewel via deze weg kan?

Afijn, in topic kop kan opgenomen worden OPGELOST

Groet,

Rob
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Robmw, ik lees dat je sinds twee weken niet lekker programma's kan terugkijken. Deze haperen vrijwel contstant. Nu heb je al een reset van de ontvanger geprobeerd, maar zonder succes. Dat is jammer.

Heb je het modem en ontvanger ook al een tegelijk opnieuw opgestart? Modem van het stroom en de ontvanger ook via de schakelaar aan de achterkant? Maakt dat nog verschil? Ook ben ik wel benieuwd of je ook problemen hebt met het pauzeren van live tv? Kun je live een programma pauzeren zonder problemen? En opnames? Maak je daar ook gebruik van? Gaat dat wel goed?
Reputatie 1
Hallo Bart,

Bedankt voor je reactie, wat ik intussen gedaan heb nadat ik helpdesk vanochtend gebeld heb is Experia router met paperclip resetten.
Dit heeft probleem denk ik opgelost, het euvel heeft zich gedurende ca. 15 minuten niet meer voorgedaan.
Wat beetje jammer is, is dat ik de man van helpdesk waarvan ik ook de naam niet weet, niet persoonlijk heb kunnen bedanken. Ik verbrak per ongeluk de verbinding nl.
Weet niet of een dankjewel via deze weg kan?

Afijn, in topic kop kan opgenomen worden OPGELOST

Groet,

Rob
Reputatie 8
Badge +11
Dat is top om te lezen Robmw. Bedankt voor de terugkoppeling. Nu lees ik dat je per ongeluk de verbinding verbrak. Ik weet zeker dat het aangekomen is. :)

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer