beantwoord

Haperend beeld sinds stroomstoring

• 9 januari 2019
  • TV
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Gistermiddag is in Lochem een stroomstoring geweest. De stroomstoring is opgelost, maar sindsdien heb ik een haperend beeld. Modem en tv ontvanger opnieuw opgestart, maar het probleem blijft.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door marvel01 11 januari 2019, 14:54

De router even los van de muur, en daarna weer teruggezet. Daarna was het opgelost😊

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hallo @marvel01, dat je na de stroomstoring een slechter beeld hebt is lastig inderdaad. Ik ga met je meekijken, zou je me daarvoor kunnen vertellen hoe je tv-ontvanger is aangesloten op de modem? Is dat met een directe netwerkkabel of zit hier nog iets tussen, zoals een draadloze verbindingsset? Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer kan ik met je meekijken.
Hoi Jasper,

Het probleem is inmiddels opgelost.
Reputatie 8
Badge +9
Goed om te lezen dat het al is opgelost! Wat was de oplossing precies? Mogelijk kunnen andere gebruikers die het topic lezen daar hun probleem ook mee verhelpen.
De router even los van de muur, en daarna weer teruggezet. Daarna was het opgelost😊
Reputatie 8
Badge +9
Ah kijk aan, soms zijn het dat soort dingen die het verhelpen inderdaad. Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer