vraag

Haperend beeld op tv

• 16 september 2020
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Dit komt erg bekend voor heb ik ook nu nooit gehad totdat kpn is gaan sleutelen aan tv menu wat ook al irritant is. en niet honderd vragen stellen is normaal bedraad en nooit geen last gehad bij telfort dus het ligt wel degelijk aan dat gesleutel van kpn

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

2 reacties

Ik heb daar laatste tijd ook last van en krijg melding schakel naar andere zender en terug.
sinds KPN heeft besloten Telfort als KPN verder te laten gaan heb ik dit probleem net als de vernieuwde gids is geen vooruitgang duurt ook lang deze te laden bij opgenomen programma;s waarvoor ik betaal ook puinhoop nu laad af en toe niet. En dit alles na overname door KPN zelf waarom dat gesleutel aan alles ook opnieuw opstarten komt vaker voor en midden in programma.
dus niet zo blij nu meer met KPN

Admin: reactie uit ander topic ook naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 2

Ik kan me voorstellen dat je op dit moment niet heel blij bent. Het lijkt me duidelijk dat we de problemen die je nu ervaart zo snel mogelijk op moeten lossen. Hopelijk kunnen we daarna aan je bewijzen dat je ook bij KPN goed zit :)
Ik zie dat je ondertussen ook al over bent naar KPN. Dat betekent dat ik je niet meer kan helpen en jij jouw vraag mag stellen bij mijn collega's van KPN. Dit kan ook telefonisch via 0800 0402. Mocht je liever jouw vraag stellen op het Forum van KPN, dan kan dat natuurlijk ook.

Maak in dat geval op het Forum van KPN een nieuw topic aan. Als je dit gedaan hebt mag je de link van jouw topic hier ook delen als je wil. Dan zorg ik ervoor dat je topic snel wordt opgepakt door een mijn collega van KPN.   

Reageer