Ik heb de volgende stappen al ondernomen:
- Modem gereset (30 seconden resetkop ingedrukt etc.)
- Tv ontvanger gereset en later zelfs de software opnieuw geladen.
- Kabels vervangen en in andere modempoort geprobeerd.
Niets van dit heeft geholpen en er komen geen error-codes in beeld.
Lijkt me dus een storing waar Telfort iets mee moet.
Ps. Alles is bedraad aangesloten.
en Netflix via de tv ontvanger werkt wèl goed.
of zijn er nog andere ideeën?
mvg Benjamin, Haarlem
Beste antwoord door Binjammin
Beste Michael,
Bedankt voor je (late) reactie.
Nadat ik meerdere keren geen internet en telefoon meer had, en mijn modem 3 keer heb moeten uit/aanzetten binnen korte tijd
Was het probleem weg (dat is dus na ruim 4 dagen met haperen beeld/geluid.)
Er is dus duidelijk een probleem geweest waar aan gewerkt is door iemand, toch jammer dat het niet bij werkzaamheden/storingen/updates komt te staan, zodat je weet dat het tijdelijk is.
groeten,
Benjamin
Bekijk reactie
Bedankt voor je (late) reactie.
Nadat ik meerdere keren geen internet en telefoon meer had, en mijn modem 3 keer heb moeten uit/aanzetten binnen korte tijd
Was het probleem weg (dat is dus na ruim 4 dagen met haperen beeld/geluid.)
Er is dus duidelijk een probleem geweest waar aan gewerkt is door iemand, toch jammer dat het niet bij werkzaamheden/storingen/updates komt te staan, zodat je weet dat het tijdelijk is.
groeten,
Benjamin