beantwoord

Haperend beeld/geluid.

• 1 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 358 keer bekeken

Al reeds 3 dagen hapert het beeld en geluid om de ca.15 seconden.
Ik heb de volgende stappen al ondernomen:
- Modem gereset (30 seconden resetkop ingedrukt etc.)
- Tv ontvanger gereset en later zelfs de software opnieuw geladen.
- Kabels vervangen en in andere modempoort geprobeerd.

Niets van dit heeft geholpen en er komen geen error-codes in beeld.
Lijkt me dus een storing waar Telfort iets mee moet.

Ps. Alles is bedraad aangesloten.
en Netflix via de tv ontvanger werkt wèl goed.

of zijn er nog andere ideeën?

mvg Benjamin, Haarlem
icon

Beste antwoord door Binjammin 5 oktober 2016, 16:08

Beste Michael,

Bedankt voor je (late) reactie.
Nadat ik meerdere keren geen internet en telefoon meer had, en mijn modem 3 keer heb moeten uit/aanzetten binnen korte tijd
Was het probleem weg (dat is dus na ruim 4 dagen met haperen beeld/geluid.)
Er is dus duidelijk een probleem geweest waar aan gewerkt is door iemand, toch jammer dat het niet bij werkzaamheden/storingen/updates komt te staan, zodat je weet dat het tijdelijk is.

groeten,

Benjamin
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Benjamin,

Excuses voor deze erg late reactie.

Vervelend probleem zeg! Kun je aangeven of het zich nog steeds voordoet? In dat geval help ik je graag verder als je postcode, huisnummer, 06-nummer en e-mailadres naar mij stuurt in een privébericht

Alvast bedankt voor je reactie!
Beste Michael,

Bedankt voor je (late) reactie.
Nadat ik meerdere keren geen internet en telefoon meer had, en mijn modem 3 keer heb moeten uit/aanzetten binnen korte tijd
Was het probleem weg (dat is dus na ruim 4 dagen met haperen beeld/geluid.)
Er is dus duidelijk een probleem geweest waar aan gewerkt is door iemand, toch jammer dat het niet bij werkzaamheden/storingen/updates komt te staan, zodat je weet dat het tijdelijk is.

groeten,

Benjamin
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Benjamin,

Er was/is geen storing bekend bij ons dat dit heeft veroorzaakt. Het is echter goed mogelijk dat er een verandering heeft plaatsgevonden in het netwerk dat jouw problemen heeft weggenomen (het vervangen van een kaart voor een andere gebruiker bijvoorbeeld).

Het is hoe dan ook fijn om te lezen dat de problemen zijn verholpen, veel plezier ervan.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂