Haperend beeld en vaak storingen

• 7 november 2019
  • 11 reacties
  • 150 keer bekeken

beeld happerd vaak en geeft vaak een fout code aan.

al veel geprobeerd.

zoals ik vaak gelezen heb op de forum lijkt dit op een probleem met het kastje.

graag hoor ik wat eraan gedaan kan worden.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Is de tv ontvanger via de draadloze adapter verbonden en welke foutcode is dan zichtbaar als het niet goed werkt

Alles is met kabel aangesloten.

morgen zal ik even kijken welke foutcodes hij aangeeft.

het zijn er meerdere.

gr Rick 

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Rick1988. Van harte welkom hier. Het lijkt me uiterst vervelend dat je beeld steeds hapert. Ik ben even benieuwd of je ook problemen ervaart met je internetverbinding. Of is die wel stabiel? Verder zie ik dat je twee tv-ontvangers in huis hebt. Speelt het probleem op beide tv-ontvangers? Wat gebeurt er als je de tv-ontvangers van plek omwisselt? Wil je de eerste twee stappen op deze pagina eens doorlopen? Vaak zijn haperingen op te lossen door je apparatuur te herstarten. 

Hallo,

het probleem speelt zich alleen af bij 1 kastje.

heb ook vaak probleem met de WiFi.

de foutmeldingen komen pas als ik alles herstart.

zal morgen proberen met het verwisselen van het kastje.

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Rick1988. Oké, duidelijk. Wat voor problemen ervaar je precies met WiFi en speelt dit op één of meerdere apparaten? Kun je dat toelichten? Wil je ook eens testen of je problemen ervaart met je internet als je een PC of laptop bekabeld aansluit op je modem? Zou je daarnaast nog aan kunnen geven welke foutcodes je precies krijgt? Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je de tv-ontvangers van plek omwisselt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Rick1988. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat je inmiddels verbetering merkt. Als dat niet zo is, help ik je natuurlijk graag verder.

Hallo,

werk in het buitenland vandaar dat ik niet kon testen thuis.

het probleem is nog niet opgelost.

heb het nu met beide kastjes.

heb reeds alle kabels gecontroleerd.

niets kunnen vinden tot opheden.

En nu doet mijn afstandsbediening ook ineens raar.

bij het indrukken van verschillende knoppen gaat hij naar zender 7.

gr

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Rick1988. Oké, duidelijk! Vervelend dat het probleem nu op beide tv-ontvangers speelt. Kun je nog laten weten welke foutcode en/of foutmelding je precies krijgt? Heb je beide tv-ontvangers ook al eens een reset gegeven? En zou je de vragen die ik je eerder stelde met betrekking tot je internetverbinding nog kunnen beantwoorden? Dan krijg ik een iets duidelijker beeld van wat er precies speelt. 

Hallo,

hebben zelf geen laptops Of pc om dit te testen.

foutcodes hebben we niet meer.

alleen het stotteren blijft wel op beide kastjes.

Alles al eens gereset.

alle kabels al los gehad en gecontroleerd.

hier niets gevonden.

gr Rick 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Rick1988. Oké, duidelijk. Kun je in dat geval laten weten hoeveel en wat voor apparaten er zijn verbonden met internet op het moment dat je beeld begint te haperen? En wat is de lengte van de kabel tussen je modem en het aansluitpunt? Heb je ook die kabel al gecontroleerd? Wil je verder de HDMI-kabel tussen je tv-ontvanger en je tv eens vervangen? Ik heb je modem zojuist een zetje gegeven, die gaat nu rebooten. Ik ben benieuwd of je daarna verbetering merkt. 

Goedemorgen,

lengte van de kabel tussen modem en aansluitpunt is 0,5m.

Deze is gecontroleerd.

hdmi kabel is begin van dit jaar vervangen.

onze internet verbruikers die wij hebben en altijd in verbinding staan zijn.

2 mobiele telefoons

2 tablets

2 tv kastjes

1etwist

zal dit weekend kijken of het beeld veranderd is.

gr Rick 

Reageer