beantwoord

Haperend beeld en geluid bij opname en pauzeren

• 29 december 2014
  • 13 reacties
  • 686 keer bekeken

Beste telfort,

het volgende: Bij opnames bekijken vanaf de HD recorder en bij het pauzeren van het beeld om vervolgens weer te gaan kijken is het beeld en geluid erg haperig, blijft het beeld hangen, geblokt beeld en het geluid is even zo slecht. Soms slechts een paar seconden, soms enkele minuten van het programma. Erg frustrerend.

Wat heb ik gedaan:

- tig keer gereset (stekker er uit ed.): geen succes
- software update gedaan: geen succes
- 20 minuten aan de telefoon gehangen bij telfort helpdesk: geen succes en geen contact

Graag een passende oplossing hiervoor.

Groet
Franc
icon

Beste antwoord door Stephen 31 december 2014, 16:46

@francs, @TommyGun,

Momenteel zijn er problemen met het hervatten van opnames. Het ligt niet aan jullie apparatuur. Er wordt keihard gewerkt om dit probleem op te lossen. Ik raad jullie aan om de storingen en onderhoud pagina in de gaten te houden. Excuses voor het ervaren ongemak en een fijne jaarwisseling.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 1
Hetzelfde probleem hier. Switch en bekabeling zijn in orde (getest met kabeltester). Glasvezelmodem en de Amino al meermalen herstart maar problemen blijven.
Reputatie 8
Badge +7
@francs, @TommyGun,

Momenteel zijn er problemen met het hervatten van opnames. Het ligt niet aan jullie apparatuur. Er wordt keihard gewerkt om dit probleem op te lossen. Ik raad jullie aan om de storingen en onderhoud pagina in de gaten te houden. Excuses voor het ervaren ongemak en een fijne jaarwisseling.

Stephen
Reputatie 1
Ook hier problemen met afspelen van opgenomen programma's met een Amino.
Ik heb het idee dat het te maken heeft met de tijd dat de Amino aan staat. Als het beeld hapert en ik zet de Amino een paar minuten uit en dan weer aan, dan gaat het weer.

Het laatste bericht is al weer een maand geleden. Is er een oplossing?
Reputatie 8
Badge +7
@SanderW,

Ik denk niet dat het aan de Amino ligt. Helaas is er nog steeds sprake van een storing. Zodra deze is opgelost zal ik het hier in het topic vermelden. Ik wil je vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@All,

De storing is officieel afgemeld. Ervaren jullie nog steeds problemen met het afspelen van opnames?

Stephen
Vorige week werkte het nog niet maar na hoelang zou het hervatten van opnames nog moeten werken? 1, 2, 3 dagen of een week?
Is er nu nog steeds een storing? Ik heb er nog steeds veel last van! Modem gereset, maar helpt niet.
Reputatie 1
Ook hier nog last van haperingen.
Het probleem is wel verminderd. Voorheen werd het beeld steeds slechter. Nu is het slechte beeld tijdelijk en verdwijnt weer.
Het is wel zeer hinderlijk. Als je iets terug wilt kijken moet je maar afwachten of dat ook kan.
Reputatie 8
Badge +7
@Hans_, @Joelle, @SanderW,

Vervelend dat jullie nog steeds problemen ervaren met het bekijken van opnames. Ik ontvang graag jullie NAW-gegevens in een privébericht zodat ik deze intern kan uitzetten voor nader onderzoek. Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@Joelle, @SanderW,

Bedankt voor jullie gegevens. Ik heb deze intern uitgezet en ik wacht op een terugkoppeling. Ik hoop jullie binnen 2 werkdagen hierover te kunnen informeren. Excuses voor het ongemak.

Stephen
@Stephen-Telfort, bedankt alvast voor de gedane moeite!
Reputatie 8
Badge +7
@Joelle, @SanderW,

Ik wacht nog op terugkoppeling. Deze kan ik elk ogenblik ontvangen en dan zal ik jullie hiervan op de hoogte stellen.

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@Joelle, @SanderW,

Zojuist vernomen dat er wordt gewerkt aan een update om de problemen te verhelpen. Het is alleen nog niet bekend wanneer de nieuwe update wordt gelanceerd. T.z.t. zal dit worden gecommuniceerd. Ik betreur de problemen die jullie ervaren enorm en wil jullie vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Voor vragen of opmerkingen kunnen jullie mij gewoon blijven benaderen. Excuses voor het ongemak.

Stephen