beantwoord

Haperend beeld en geluid bij iTV

• 2 februari 2020
  • 30 reacties
  • 438 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @OJF. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Is het inmiddels via een andere weg opgelost? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan lees ik het graag.

Reputatie 1

Hallo @OJF. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Is het inmiddels via een andere weg opgelost? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan lees ik het graag.

Beste @Natasja - Telfort helaas is er nog niets opgelost, mijn werkrooster liet het niet eerder toe om te reageren. Ik zal je zo direct een privé bericht sturen.

Reputatie 8
Badge +9

Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen en een afspraak voor je ingepland met een monteur, @OJF. Ik hoop van harte dat het vervangen van het glasvezelkastje voor verbetering gaat zorgen. Laat je hier weten of het is opgelost na het monteursbezoek? 

Reputatie 1

Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen en een afspraak voor je ingepland met een monteur, @OJF. Ik hoop van harte dat het vervangen van het glasvezelkastje voor verbetering gaat zorgen. Laat je hier weten of het is opgelost na het monteursbezoek? 

Privebericht beantwoord en ja ik laat het weten of het hiermee is opgelost, nogmaals bedankt.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @OJF. Ik heb geen bericht meer van je gezien. Hoe is het monteursbezoek verlopen afgelopen week? Merk je verbetering? Ik lees het graag. 

Reageer