beantwoord

Haperend beeld en geluid

• 6 december 2019
  • 11 reacties
  • 177 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, 

Ik woon in de wijk Prinsenland Rotterdam en sinds een week heb ik last van  haperend beeld en geluid ( Beeld bevriesd) de volgende handelingen heb ik al uitgevoerd.

1e Router gereset naar fabrieks instellingen.

2e TV onvanger gereset. 

Met vriendelijke groet, Joop

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 december 2019, 11:00

Hoi @joopgr, ik zie inderdaad dat er contact is geweest. Ik zie ook de aanvraag voor het nieuwe modem staan. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe. Wil je laten weten of deze het probleem oplost? Hoor graag van je. 

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 1

Hallo

Ik heb gisteren de nieuwe modem ontvangen, alles werkt weer.

Bedankt voor de snelle service. 

Reputatie 1

Even een update, de haperingen van de radio en tv ontvangst zijn nu overgegaan naar een langere stilte. 

Netwerk verbinding valt dan ook weg, het rare is dat de verbindings ledjes op de router (broadband, voice, internet, tv en power) opdat moment gewoon blijven branden. 

Reputatie 1

Vandaag contact gehad met telfort, het probleem wordt opgelost krijg een andere Router/modem. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @joopgr, ik zie inderdaad dat er contact is geweest. Ik zie ook de aanvraag voor het nieuwe modem staan. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe. Wil je laten weten of deze het probleem oplost? Hoor graag van je. 

Reputatie 8
Badge +17

Is de tv ontvanger bekabeld of via de draadloze adapters aangesloten

Reputatie 1

Is bekabeld 

Reputatie 8
Badge +17

Welk modem heb je precies en welke snelheid wordt er weergegeven in speedtest.nl

Reputatie 1

v8 Download 58 Mbps Upload 26 Mbps. 

Reputatie 8
Badge +17

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent als ze aan je topic toezijn. Ik denk dat je tv ontvanger het probleem is 

Reputatie 1

Bedankt voor de info. 

Reputatie 8
Badge +11

Top. Bedankt voor de terugkoppeling. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan gerust weten. Fijne avond. 

Reageer