beantwoord

Haperend beeld en geluid

• 7 oktober 2019
  • 30 reacties
  • 610 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb inmiddels alle stekkers er al meerdere keren uit gehad en een keer de software opnieuw geladen maar het helpt niet. Netflix is nog goed maar opnames en live tv is heel vervelend.

Graag hulp
icon

Beste antwoord door Teake Kloosterman 30 oktober 2019, 21:13

Inmiddels is er een monteur langs geweest. Gisteren was er helemaal geen internet of tv het lampje glas was uit op het modem. De poort waar we in zaten was kapot. Dit is hersteld en we hebben weer vloeiend beeld en geluid. Hebben ook het idee dat internet beter is. 

Vriendelijke groet 

Teake Kloosterman 

Bekijk reactie

30 reacties

Reputatie 1

Goede avond 

Het weekend weg geweest. 

De beelden zijn beter dan het was maar het haperend beeld is er nog steeds dus dit is niet de oplossing geweest ben ik bang. Heb nu alle kabels vervangen door nieuwe die heel vloeiend lopen zonder knikken en de software opnieuw geladen. Iemand nog ideeën? 

Reputatie 1

Goede avond. 

Vanavond kijken we Netflix. Tv kijken of het nu is opgenomen of live tv npo of rtl of sbs. Het is echt niet te doen zo haperd het. Kan er asjeblieft iemand met een oplossing komen dit kan toch niet de bedoeling zijn van tv kijken via de glasvezel.

Alvast bedankt 

Reputatie 8
Badge +12

Dus ook met de nieuwe kabels geen verbetering. :( Zou je het hele netwerk nog eens willen herstarten. Daar bedoel ik mee, het glasvezelkastje, het modem en de ontvanger. Allemaal even van het stroom en deze een voor een op laten starten. Loop hierbij ook even de bekabeling langs om zeker te weten dat deze goed zit. Als dat nu ook niet helpt en de overige diensten zijn goed, dan zal ik een monteur aansturen om op locatie alles eens door te meten. 

Reputatie 1

Inmiddels is er een monteur langs geweest. Gisteren was er helemaal geen internet of tv het lampje glas was uit op het modem. De poort waar we in zaten was kapot. Dit is hersteld en we hebben weer vloeiend beeld en geluid. Hebben ook het idee dat internet beter is. 

Vriendelijke groet 

Teake Kloosterman 

Reputatie 8
Badge +12

Dat klinkt helemaal top @Teake Kloosterman. Heel fijn dat de monteur de oplossing heeft gevonden. Veel plezier van je diensten en mocht er weer eens iets zijn, dan horen wij dat graag.

Reageer