beantwoord

Haperend beeld en geluid

• 5 oktober 2013
  • 8 reacties
  • 1803 keer bekeken

Hallo telfort,

Ik heb een nieuw probleem. Bij zowel de sd als de hd kanalen hapert het beeld en geluid geregeld (bijna iedere minuut een keer). Ik heb alles bedraad aangesloten, gebruik een hdmi verbinding en heb ookal tweemaal de decoder gereset, echter zonder resultaat. Bij het geluid is er soms een hard klikgeluid te horen.

Groet Hans
icon

Beste antwoord door Lostinspace 8 oktober 2013, 22:52

Alles werkt nu goed, geen haperingen meer. Topic mag gesloten worden. Jimny bedankt voor de tips!

Groet Hans
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je de voeding van de decoder ook al even losgehaald
Heb je de voeding van de decoder ook al even losgehaald

Dit heb ik nu gedaan en het lijkt nu wel verbeterd, maar hij blijft nog steeds af en toe hangen.
Reputatie 8
Badge +18
Geef het modem eens een harde reset d.m.v.met een puntig voorwerp gedurende 25 sec het kleine gaatje in te  drukken
Hij is het nu beter gaan doen nadat ik de stroom even van de decoder heb gehaald. Ik wacht even af of dit zo blijft, anders zal ik optie 2 uitvoeren met het modem. Bedankt in ieder geval!

Hans
Reputatie 8
Badge +18
Graag gedaan we gaan samen duimen:)
Alles werkt nu goed, geen haperingen meer. Topic mag gesloten worden. Jimny bedankt voor de tips!

Groet Hans
Reputatie 8
Badge +18
Dat is fijn om te lezen en geen dank :)
Reputatie 4
Badge +3

Groet Hans

Fijn om te lezen dat @jimny je zo goed geholpen heeft! :)

Ik sluit het topic hierbij.

@jimny,

Thanks!

Henk