haperend beeld bij opnames en terugkijken

• 19 februari 2017
  • 1 reactie
  • 598 keer bekeken

Badge
Sinds eind december zit ik met het probleem van haperend beeld bij terugkijken of opnames terugkijken. Alles werkt verder prima (internet, wifi, telefonie en tv) maar alleen het haperende beeld bij terugkijken dus niet. Beeld loopt voor 2 minuten (en soms korter of langer) en loopt dan vast om vervolgens weer de draad op te pakken maar dan heb je wel weer enkele seconden gemist. De lol gaat er zo van af om nog iets op te nemen of terug te kijken met de groene toets. Wie o wie weet de oplossing? Van alles geprobeerd; router (Experia V8) terug naar fabrieksinstellingen, switch er tussenuit en rechtstreeks op de routerpoort 3 en 4, software gereset van de tv-ontvanger, helaas niets van dat al heeft een oplossing gegeven. En het probleem doet zich voor op alle 5 tv-ontvangers...

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pierr, wat vervelend dat je problemen ervaart met het bekijken van opnames. Ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.