beantwoord

Haperend beeld

• 28 november 2014
  • 12 reacties
  • 702 keer bekeken

Het beeld blijft regelmatig bevriezen.
icon

Beste antwoord door jimny 28 november 2014, 23:12

Je hebt snelheid genoeg, haal de adapter van je tv ontvanger van de stroom en daarna weer aansluiten dan wordt de software opnieuw in je tv ontvanger geladen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Welk modem heb je en maak je gebruik van de draadloze adapters.
Het modem is ZyXEL. Adapter heb ik niet.
Het modem is ZyXEL. Adapter heb ik niet.
Reputatie 8
Badge +18
Kun je eens inloggen op je modem via http://192.168.1.254 gebruikersnaam = admin en wachtwoord = 1234 dan op eerste pagina op het pijltje system info klikken en van het scherm wat je dan ziet de gegevens die aan de rechterkant staan van interface en system status hier posten
Hier is een screenshot.

Reputatie 8
Badge +18
Ik kan het helaas niet lezen omdat het te klein en uitvergroten helpt niet, maar wil je de bovenste 2 regels van interface en van de systemstatus alleen de bovenste regel hier overschrijven.
Sorry!

Interface Status Rate
VDSL WAN Up 31915/3078 kbps
LAN 1 Down N/A
LAN 2 Down N/A
LAN 3 Down N/A
LAN 4 Up 100Mbps
WLAN Up 144Mbps
3G Disabled N/A

System Status
DSL Type: VDSL
Datapump version: 5.7.2.13.0.7
DSL Up Time: 11 days, 9 hour:35 min
System Up Time: 11 days, 9 hour:37 min
Current Date/Time: Fri Nov 28 22:21:17 CET 2014
System Resource:
- CPU Usage: 6.9%
- Memory Usage: 63.2%
Reputatie 8
Badge +18
Je hebt snelheid genoeg, haal de adapter van je tv ontvanger van de stroom en daarna weer aansluiten dan wordt de software opnieuw in je tv ontvanger geladen.
Volgens mij het probleem is opgelost! Super bedankt!
Reputatie 8
Badge +18
Fijn dat het weer goed werkt veel plezier verder met je verbinding en graag gedaan
Reputatie 8
Badge +18
@Marcelo het is beter om een eigen nieuw topic aan te maken om het forum overzichtelijk te houden.
Reputatie 8
Badge +2
@Marcelo het is beter om een eigen nieuw topic aan te maken om het forum overzichtelijk te houden.
Thanks, deze gaat op slot. :)

Michael