Haperend beeld

  • 19 september 2013
  • 13 reacties
  • 3019 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben een nieuwe klant bij Telfort en heb gister de draadloze verbindingsset gïnstalleerd. Dit ging prima en de lampjes branden groen.
Echter viel mij meteen op dat het beeld af en toe hapert, het is 1x vast gelopen en een keer geen geluid. Dit vind ik veel voor 1 dag interactieve tv.
Het kastje is direct op een isra punt aangesloten en licht er vlak bij.

Wat kan ik doen om een goed tv beeld (+geluid) te krijgen? Of heeft u verdere gegevens nodig zodat u mij kunt helpen?

13 reacties

Reputatie 8
Badge +18
wil je de voeding van de tv ontvanger even van de stroom halen en meteen weer aansluiten
Badge
Beste Jimny

Dit heb ik zojuist geprobeerd. Maar helaas blijft het beeld regelmatig haperen
Badge +2


Wat kan ik doen om een goed tv beeld (+geluid) te krijgen? Of heeft u verdere gegevens nodig zodat u mij kunt helpen?


Daar kan je kort en bondig over zijn, bedraad aansluiten. Draadloos is om moeilijkheden vragen!
Reputatie 8
Badge +18
Wil je eens inloggen op je modem via http://192.168.1.254 gebruikersnaam ia admin en wachtwoord is 1234 dan op 1e pagina system info openen en de gegevens die aan de rechterkant staan hier posten
Reputatie 8
Badge +10
Nieuwe klant dus waarschijnlijk een Experiabox.
Log dan in op http://192.168.2.254
Naam en wachtwoord dezelfde als hierboven.
Badge
https://


https://
Iedereen bedankt voor het mee denken!

@xilence, het is bedraad aangesloten

Bij deze een screenshot van de gevraagde info
Reputatie 8
Badge +18
@kimm00 het ligt niet aan je internetsnelheid  je modem traint in op 27 Mb en omdat de ontvanger bedraad is aangesloten is de ontvanger waarschijnlijk defect en dus is het even wachten totdat webcare Telfort dit topic oppakt, daarvoor hoef je niets te doen want die lezen hiermee.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Jimny

Dit heb ik zojuist geprobeerd. Maar helaas blijft het beeld regelmatig haperen


Welkom op ons forum, @kimm00!

Ik heb je zojuist een vervangende decoder verstuurd, met 2-3 werkdagen zal deze bij je binnenkomen. Zou je mij een bericht willen sturen als het pakket is gearriveerd en of alles werkt? Mijn excuus voor het ongemak.

@kimm00 het ligt niet aan je internetsnelheid  je modem traint in op 27 Mb en omdat de ontvanger bedraad is aangesloten is de ontvanger waarschijnlijk defect en dus is het even wachten totdat webcare Telfort dit topic oppakt, daarvoor hoef je niets te doen want die lezen hiermee.

Inderdaad. :)

Henk
Badge
@Jimny: bedankt voor het meedenken, heel fijn!

@Henk: dat is snel geregeld, super! Ik zal een bericht sturen zodra het pakket gearriveerd is en of het werkt.
Reputatie 8
Badge +18
@kimm00  graag gedaan en je kunt bij post.nl een accountje aanmaken voor mijn pakket en dan kun je precies zien wanneer het pakket bij je wordt bezorgd
Badge
@kimm00  graag gedaan en je kunt bij post.nl een accountje aanmaken voor mijn pakket en dan kun je precies zien wanneer het pakket bij je wordt bezorgd


Ok, bedankt!
Badge
Ik heb zaterdag het pakket ontvangen en sindsdien geen problemen meer gehad!
Erg goede service! Bedankt 🙂
Reputatie 8
Badge +18
Fijn dat het weer goed werkt en bedankt voor de terugkoppeling dan kan Henk dit topic afsluiten.

Reageer