beantwoord

Handleiding witte afstandbediening

• 20 oktober 2016
  • 11 reacties
  • 31518 keer bekeken

Is er een handleiding voor de witte afstandbediening van Telfort? Zo ja, waar kan ik dat vinden?
icon

Beste antwoord door Stephen 21 oktober 2016, 20:17

Hallo Umut, welkom op het forum! In de handleiding waar jimny het over heeft kun je meer informatie over de afstandsbediening vinden. Mocht je deze handleiding niet hebben ontvangen dan kun je hem hier downloaden. 🙂
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Klik even op onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/afstandsbediening-instellen.htm
Bedankt voor uw reactie.Ik bedoelde een handleiding om de verschillende opties op de afstandsbediening te leren. Maar goed dat kan ik met tijd ook leren hopelijk.
Reputatie 8
Badge +17
Al doende leert men, maar heb je bij het installatie pakket niet een uitgebreid boekje gekregen daar staat het in
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Umut, welkom op het forum! In de handleiding waar jimny het over heeft kun je meer informatie over de afstandsbediening vinden. Mocht je deze handleiding niet hebben ontvangen dan kun je hem hier downloaden. 🙂
Reputatie 1
Zou fijn zijn als de lange versie van de nieuwe All-in-1 handleiding daar komt te staan (zoals voor de Sitecom router) en niet de 6 stappen. In papier heb ik die gekregen maar PDF daarvan zou wel fijn zijn. Kan niet begrijpen dat hier niet zorgvuldiger naar bestaande informatie op de website wordt gekeken... of het was weer een attitude van "dat is wel voldoende"...
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen jtforum! De handleiding van de Sitecom is een oudere handleiding, waardoor de lange witte afstandsbediening daar niet in staat. Dit modem wordt nog wel gebruikt, vandaar dat de handleiding nog wel online staat. Je kan de 'Alles-in-1 voor Glasvezel' gebruiken voor informatie over deze afstandsbediening 🙂 Heb je specifiek vragen over knopjes of functies, waar ik je mee kan helpen?
Reputatie 1
Vraag graag goed lezen! Ik weet dat de handleiding voor de Sitecom oud is, maar er is een nieuwe (met vergelijkbare foto op de voorkant) voor de Experia Box v10. Deze is uitgebreider dan degene die nu op de site staat. Ik heb al de papieren versie van deze uitgebreide handleiding want die wordt standaard met de nieuwe aansluiting geleverd. Alleen staat de nieuwe handleiding niet op de site. Deze graag plaatsen ipv de verkorte 6 stappen handleiding voor de Experia.
Reputatie 8
Badge +9
Hi jtforum, dankjewel voor de aanvullende uitleg! Dat is een goede vraag. Ik ga voor je nakijken of die uitgebreide handleiding op de Telfort site komt, of wat anders de mogelijkheden zijn. Zo gauw ik meer weet, kom ik erop terug.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen, het wordt wel tijd voor een kleine update 🙂 Ik ben er nog mee bezig om te kijken of de uitgebreide handleiding op Telfort.nl kan worden geplaatst. In de tussentijd kan je deze KPN variant gebruiken, dat is ook een uitgebreide handleiding over de V10. En ik laat het weten zo gauw ik nieuws heb over de Telfort uitvoering van de handleiding.
Reputatie 8
Badge +9
Hi jtforum, ik hoop dat je iets hebt aan de handleiding die ik hierboven stuurde. Ik ben intussen nog bezig om te kijken of deze ook op de Telfort site kan worden gezet. Ik weet niet precies wanneer dat gebeurt, dat houd ik in de gaten! Je weet me te vinden mocht je nog vragen hebben.
Reputatie 1
Hier staat de afstandbediening goed uitgelegd.
https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/gebruiken.htm

Reageer