halve week wel/geen tv

• 30 april 2013
  • 7 reacties
  • 2068 keer bekeken

Badge
Sinds januari hebben we interactive tv van Telfort en de hele maand april hebben af en toe wel tv en dan weer niet. Vaak geeft hij Fout 12 aan. Ik heb hier al met de klantenservice over geprobeerd te bellen, maar toen ik zou worden doorverbonden met de technische dienst werd de verbinding verbroken (tot twee keer toe, je zou bijna denken dat het een strategie is). Ik heb ook al gemaild, maar aangezien je dan niet weer op het antwoord kan reageren, schiet dat ook niet echt op. Ik hoop hiermee wel het probleem te kunnen oplossen.

Wat ik al heb geprobeerd:
-resetten van modem
-resetten van tv ontvanger (stap 5 hiervan ( Kies nu de optie "software verwijderen".) lukt niet als je geen verbinding met het thuisnetwerk hebt.)

Internet doet het (meestal) wel. Ik heb de tv ontvanger aangesloten met een Ethernet-kabel op port 4 en het lichtje brand oranje.

Het resetten verhelpt het probleem niet. En het rare is dat hij het soms opeens na drie dagen wel weer doet.

Ik hoop echt dat jullie er wel iets aan kunnen doen, want ik betaal wel voor de tv terwijl het niet werkt.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Al eens een andere netwerkkabel geprobeerd?
Anders als alternatief aansluiten op poort 3
Badge
Als ik de kabel op en poort 3 aansluit krijg ik fout 14
Badge
Terwijl er niets anders aangesloten is
Reputatie 8
Badge +16
Aansluiten op poort 3 decoder aan laten staan en modem herstarten zal de oplossing voor de foutcode zijn
Badge
Ik krijg nog steeds foutcode 14. Decoder aan laten staan en modem herstarten is helaas niet de oplossing. Ik heb ook opnieuw het modem gereset, maar ook dat werkt niet.
Reputatie 4
Badge +3
@Galatty,

Erg vervelend om te lezen, ik wil graag de gehele verbinding met je doornemen en wel telefonisch. Zou je mij in een privé bericht jouw mobiele nummer willen sturen en een tijdstip waarop je te bereiken bent, dan kunnen we dit zsm oplossen.

Update: Er zal op donderdag (02-05-2013) tussen 10.00-11.00 contact met je worden opgenomen.

Henk
Badge
Ik ben vanochtend inderdaad gebeld. En interactieve tv leek het te gaan doen, maar helaas.... bij het opstarten bleef hij steken.
Ik zou kort daarna teruggebeld worden, maar dat is niet meer gebeurd.

Is het mogelijk dat ik morgenochtend weer wordt gebeld? Vanaf 9.00 uur?

Reageer