beantwoord

gratis tv uitgebreid verwijdert na annuleren gedrukt te hebben

• 7 juli 2020
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo Telfort,

Ik heb gratis  tv uitgebreid verwijdert. Nare is aan klikken  annuleren.

Hoe kan ik weer gratis tv uitgebreid ontvangen. Ik ben oud Telfort klant.

Kunt u dit voor mij activeren?

Gebeld en zij zeggen dat dit niet meer kan. En gaan door geven dat na optie annuleren toch verwijdert is .Wat heb ik hier aan. 

Ik moet dan een extra tv pakket afsluiten tegen betaling. Dit is wat mogelijk is. 

Dit hoort toch bij mijn abonnement van Telfort die ik heb.

Ik heb geen nieuw contract afgesloten. 

Rare is als je zelf of Telfort een foutje maakt dan kan het niet meer terug gedraaid worden.

Ik hoop dat u toch nog wat voor me kan doen dat ik de tv uitgereid weer gratis kan kijken thuis.

bedankt grt,

Tjitske

icon

Beste antwoord door jimny 7 juli 2020, 09:53

Als jezelf het uitgebreide pakket hebt uitgezet dan is het zoals de klantenservice jou heeft verteld niet meer mogelijk om dat pakket weer gratis te activeren,  omdat het systeem nu eenmaal dit pakket alleen kan activeren tegen betaling

Vul je forum profiel  aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is en ik vrees voor jou dat je hetzelfde antwoord krijgt 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Tjitske, ik heb even meegekeken naar de mogelijkheden die ik heb. Ik kan het pakket niet aanzetten voor je zonder kosten hoe graag ik dat ook wil. Erg spijtig dat het zover heeft kunnen lopen. Enige wat ik nog kan meegegeven is bel even met 088-7650087. Wellicht heeft mij collega de mogelijkheid, maar ik kan het niet beloven. 

Reputatie 8
Badge +18

Als jezelf het uitgebreide pakket hebt uitgezet dan is het zoals de klantenservice jou heeft verteld niet meer mogelijk om dat pakket weer gratis te activeren,  omdat het systeem nu eenmaal dit pakket alleen kan activeren tegen betaling

Vul je forum profiel  aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is en ik vrees voor jou dat je hetzelfde antwoord krijgt 

Het is toch wel raar dat je zelf niet bewust hebt stop gezet.

Annuleren is niet bevestigen dat je het paket stop wilt zetten. Raar dat dit gebeurt niet ongedaan kunt meken.

Ik begrijp dat een mede werker dit doet dan kun je dit wel ongedaan maken???   Ze gaan nu door geven dit en laten controleren dat annuleren niet bij andere klanten kan gebeuren dat je het pakket kwijt bent. 

IK kom er nooit achter of dit fout van systeem is. Dat gaat telfout mij niet vertellen eerlijk.

Ik vind dit een raar en onbegrijpelijk. dat dit nu zo werkt bij telfort.  Medewerker van KPN zij dat dit wel terug te draaien valt in KPN winkel in Leeuwarden. TV uitgebreid  door telfort wel weer aan gezet worden voor oude klanten en gratis is.

Uiteraard kan dit prima zonder kosten worden geactiveerd, je hebt als gemigreerd oud glasvezel klant gewoon recht op die kanalen. Zeker als je dit per ongeluk hebt uitgezet.

Fijn.

Per wanneer kan deze weer via jullie aan gezet worden.

via het cementum van Telfort kan het niet.

De kennis hier over is minimaal u weet het andere colgags niet zou u deze aan kunnen zetten?

Galdor?

Wie doet dit voor mij?

@Tjitske ik geef als mede oud glasvezelklant mijn visie over wat in mijn ogen zou moeten gebeuren. 

Even voor de duidelijkheid het gaat over het Uitgebreid pakket niet het Pluspakket?  Een moderator van Telfort kan je hierbij verder helpen, zo ver dat mogelijk is.

Reageer