Gratis pluspakket

  • 6 maart 2012
  • 23 reacties
  • 9088 keer bekeken

Badge
Vandaag brief ontvangen over update van uw Interactieve TV.

In de bijgevoegde folder staat dat "het pluspakket is nu tijdelijk 3 maanden gratis."
Wordt dit automatisch in de komende nota's verwerkt?

23 reacties

Reputatie 1
dan moet je deze wel eerst activeren in 'mijn telfort' 😉
Badge
dan moet je deze wel eerst activeren in 'mijn telfort' ;)
😃 Dat heb ik al een aantal maanden, ben dus benieuwd op dit vanzelf geregeld wordt.
Badge
Ik denk dat dat geld voor mensen die het nu erbij activeren. 😎
Ik denk dat dat geld voor mensen die het nu erbij activeren. 8)
Misschien kan webcare duidelijkheid verschaffen op dit punt?

Is dit aanbod voor gratis pluspakket gedurende 3 maanden alleen voor nieuwe abonnee's of ook voor bestaande?
M.a.w. Als ik pluspakket nu activeer krijg ik dan gedurende 3 maanden hier geen rekening voor?
Badge +7
Voor bestaande klanten is niets gewijzigd, het pluspakket is dus voor nieuwe én voor bestaande klanten 3 maanden gratis. :)

Henk
Badge +4
-never mind-
Reputatie 1
Badge
Even kwestie van de huigige plus optie deactiveren online bij je profiel, paar minuutjes wachten en dan staat daar ineens de aanbieding voor 3 maanden gratis en activeer je je plus dus weer, zit je half uurtje zonder 😉
Badge
Even kwestie van de huigige plus optie deactiveren online bij je profiel, paar minuutjes wachten en dan staat daar ineens de aanbieding voor 3 maanden gratis en activeer je je plus dus weer, zit je half uurtje zonder ;-)

Heb je tip vorige week opgevolgd, maar nu heb ik sinds vandaag (dus langer dan een half uurtje) geen pluspakket meer. Dit staat bij mijn account wel actief.

@securer
Heb je dit ook?

@Webcare
Is er storing? Hoe wordt dit opgelost?
Reputatie 1
Badge
Ik heb dit probleem nu ook terwijl de optie wel aangevinkt staat, geen zenders uit het pluspakket dus meer. Ben ook benieuwd wat hier aan gedaan kan worden en waar dit door komt.
Badge +7
Ik heb jullie gegevens doorgezet naar de desbetreffende afdeling, ik verwacht dat ik vandaag, uiterlijk morgen een verklaring heb voor het verdwijnen van het pluspakket. Onze excuses voor het ongemak.

Henk
Reputatie 2
Badge
Als je 3 maanden korting wil op het pluspakket, moet je daar nog wat voor doen? 😉 €30,- korting is niet gek!
Badge
Als je 3 maanden korting wil op het pluspakket, moet je daar nog wat voor doen? 😉 €30,- korting is niet gek!
Mijn actie was plus pakket uitzetten in Mijn Telfort en een half uur later weer aanzetten.

Maar zoals hierboven te lezen is dit misgegaan waardoor ik geen plus pakket (en 10 dagen uitzendinggemist 😞 ) meer heb. Ik zou dus even wachten met deze actie totdat Telfort meer informatie (en oplossing) heeft waarom het bij sommige foutgegaan is.
Badge
Ik heb jullie gegevens doorgezet naar de desbetreffende afdeling, ik verwacht dat ik vandaag, uiterlijk morgen een verklaring heb voor het verdwijnen van het pluspakket. Onze excuses voor het ongemak.

Henk

Het is nu overmorgen en nog geen update 😮

Is er een update/oplossing?
Badge
Ik heb jullie gegevens doorgezet naar de desbetreffende afdeling, ik verwacht dat ik vandaag, uiterlijk morgen een verklaring heb voor het verdwijnen van het pluspakket. Onze excuses voor het ongemak.

Henk

Het is nu overmorgen en nog geen update 😮

Is er een update/oplossing?


Bovendien speelt het na vandaag al een week bij mij...zou het graag opgelost zien.
Badge +7
Ik begrijp dat het inderdaad vervelend is, de gegevens zijn bij onze specialisten van Interactieve TV bekend en ik doe mijn best dit zo snel mogelijk voor jullie alle op te lossen. Nogmaals mijn welgemeende excuses.

Henk
Reputatie 1
Badge
Ik wacht geduldig af, het is en blijft maar tv 😉
Badge
Om maar vast op de zaken voorui te lopen, heb jij er kijk op Henk dat de facturatie straks in één keer goed gaat? Dat wil zeggen, niet meer betalen voor het pluspakket vanaf 12-03-12 (bevestiging opzeggen betalend pluspakket heb ik in mijn mail en kan ik je sturen als je wilt).

Omdat er bij mijn gegevens nog steeds staat dat ik het pluspakket heb ben ik daar namelijk niet gerust op. :|
Badge
Kan je melden dat facturatie bij mij goed gegaan is. :D

Nu nog plus zenders zichtbaar 😞
Reputatie 1
Badge
Begint nu wel tijd te worden dat er weer een terugkoppeling komt zo voor het weekend. Lijkt me ook dat dit niet zo ingewikkeld zou moeten zijn om op te lossen namelijk.
Badge
Aan de ene kant hoop ik dat het wel ingewikkeld is, anders betekent het er niet aan het probleem gewerkt wordt.

Terugkoppeling is inderdaad wel gewenst. Maar belangrijker: oplossing!
Badge +7
Het is inderdaad een complex probleem, er wordt op dit moment (helaas) nog steeds aan gewerkt, we doen ons best om het zo snel mogelijk voor jullie op te lossen.

Henk
Badge
Het is inderdaad een complex probleem, er wordt op dit moment (helaas) nog steeds aan gewerkt, we doen ons best om het zo snel mogelijk voor jullie op te lossen.

Henk



Maar bij DH64 is het op 20 maart al opgelost. :-k
Badge +1
Het is inderdaad een complex probleem, er wordt op dit moment (helaas) nog steeds aan gewerkt, we doen ons best om het zo snel mogelijk voor jullie op te lossen.

Henk



Maar bij DH64 is het op 20 maart al opgelost. :-k


Inderdaad, moet ik er wel bij zeggen dat ik verleden week een medewerker van Telfort aan de lijn heb gehad en hij het probleem heeft doorgezet naar de desbetreffende afdeling...paar dagen later deed het pluspakket het weer. Inmiddels nieuwe factuur gehad en alles is keurig netjes verrekend dus geen plus pakket kosten. Ik raad iedereen dus aan voor de zekerheid maar te bellen, tel.nr. 0900-9596

Reageer