beantwoord

gratis monteur is NIET gratis!!!

• 6 november 2012
  • 29 reacties
  • 14064 keer bekeken

Toon het eerste bericht

29 reacties

Badge +1
bij telfort word het een soep zooitje triest om te vermelden ma tis niet andersss
Badge
Ik heb zoals de meeste klanten vele klachten.
Op 21-09-2012 sluit ik in de Telfort winkel in Barneveld een contract af voor een alles in 1 pakket, met gratis monteur. De monteur zei dat alles was aangesloten, maar mijn eigen dvd recorder en videorecorder waren aangesloten, maar doen het niet. Ik heb ook een radioverbinding deze gaat iedere 3 uur uit. Het tv kastje gaat dan uit. Volgens de klantenservice is dit een beveiliging. Dit is mij niet verteld. De medewerker van de helpdesk zei dat ik dan iedere 3 uur de radio weer aan moest zetten, ik ben veel weg en heb dieren waarvoor deradio aanblijft. Zijn antwoord was, dan gaat U het toch even weer aanzetten. Ja hoor als ik in een verre plaats ben. Ook zou door jullie mijn tv provider opgezegd worden, ik heb hiervoor op 21/9/2012 een kaart voor getekend.
Op 26 /10/2012 zou het opgezegd zijn, want toen kreeg ik mijn nieuwe aansluiting. Vandaag 30/10/2012 word ik gebeld door UPC, dat de opzegging op 23/10/2012 is ontvangen en ik dus nog een maand moet betalen voor een aansluiting waar ik niets aan heb. Aangezien het jullie fout is vind ik het niet meer dan redelijk, dat ik dit bedrag van jullie terugkrijg.Misschien kunt U Uw personeel in de winkel ook vertellen, dat je wat je opneemt alleen kan doen van het kanaal waar he naar kijkt. Wat heb je daar nu aan. Ik heb heel veel spijt, dat ik mijn aansluiting bij Telfort heb gedaan. De klantenservice via email is dagen onbereikbaar geweest, ja je kan een duur 0900 nr. bellen wat mij gisteren 20 minuten heeft gekost. Wie gaat mij dit terug betalen? Ik vul een nieuw wachtwoord in wat even heeft gewerkt, daarna niet meer. Ik ga met het door jullie verstrekte wachtwoord inloggen, doet hij het weer. Weer verander ik mijn wachtwoord en kan weer 1 x opnieuw inloggen. Vraag ik een nieuw wachtwoord aan kkrijg ik het eerder door jullie verstrekte wachtwoord weer opgestuurd, wat dus niet werkt. De webmail kan ik met mijn ingevoerde ww openen, maar de rest dus niet. Erg vervelend. Van deze brief stuur ik ook een kopie naar Radar en de consumentenbond

Is je wachtwoord langer dan 8 tekens? Zo ja dan werkt het inderdaad niet, had ik in het begin ook, dus gebruik je wachtwoord een maar dan alleen de eerste 8 tekens.
En wat betreft je dvd recorder en video recorder die functioneren alleen op een analoge aansluiting zo ver ik weet.
Badge +1
@DORE64,

Ik heb gezien dat mijn collega 15,00 euro heeft gecrediteerd, ik kom (net als mijn eerdere collega) geen log tegen waarin de vergoeding van 45,00 euro staat vermeld. Ik zal dit alsnog in orde maken, het bedrag wordt net als de 15,00 die mijn collega heeft toegezegd verrekend op de factuur die je eind januari ontvangt. Mijn excuses voor de gang van zaken, ik zal dit nogmaals intern aangeven bij de betreffende afdeling.

Jeroen
Mensen op dit forum.

Hoe ziet de toekomst eruit.

Blijven jullie altijd zitten met coax kabel of denken jullie erover om toch eens utp/netwerk aansluitingen te laten maken.

Of het later glasvezel wordt je bent zelf verantwoordelijk voor je netwerk bedrading in je eigenhuis.

Lees eerst de telfort voorwaardes.

Blijf erbij het is een goed product.

Reageer