beantwoord

gratis monteur is NIET gratis!!!

• 6 november 2012
  • 29 reacties
  • 14064 keer bekeken

Wij dachten bij het telfort interactieve tv, bel en internetpakket een gratis monteur erbij zouden krijgen....Niet dus!
Omdat de telefoonaansluiting ver bij de tv vandaan zit, moest er een kabel doorgetrokken worden: dat kost 17,50 per 15 minuten, met een minimale afname van 3 kwartier....of ik neem een draadloze verbindingsset van 55,-. Dit staat nergens op de site of in het reclameblaadje van Telfort.
Slechte communicatie! Ik probeer al 2 weken de klantenservice te bellen, iedere keer 10 of 20 minuten wachttijd...IK WORD HIER ECHT GEK VAN!!!
Ik wil gewoon even te woord gestaan worden, maar dat lukt dus niet. Ik vind dit zeer SLECHTE service
Zodra mijn contract bij Telfort afloopt, ben ik WEG!!!!
icon

Beste antwoord door monteur01 2 december 2012, 07:16

Beste Forum bezoekers

Zelf doe ik deze installaties.

Ten eerste moet iedereen eens voor zichzelf nagaan of het terecht is wat er hier geschreven wordt?

Een installatie : die netjes afgerond wordt duurt gemiddeld iets meer dan een uur voor 2 ontvangers, dan moet echt alles mee zitten.
Er wordt steeds naar Telfort gerwezen wat in dit geval totaal onterecht is.

Vroeger werd een huis opgeleverd en gebasseerd op coax van de kabel exploitant.
Tegenwoordig is er Itv tv wat meerdere providers aanbieden, waar ik echter Telfort het beste met zijn services naar voren komt.
Itv maakt gebruik van netwerk kabel, dus geen coax.
Waarbij niet in elke huis utp kabel in de muren is weggewerkt via inbouwdozen.

Er zijn alternatieven: Dit zijn de Powerline Adaptors, dit is een kastje via stroom waar het netwerk-itv signaal via het elektriciteit net van het huis wordt vezonden naar het andere kastje.
Echter is ook niet elke huis hier geschikt voor, want het is fase afhankelijk, en is gevoelig voor intereferentie, zoals spaarlampen, dimmers enz.
Als dit bij een klant niet werkt, dan gaat de monteur echter geen meerwerk rekenen, nee dan gaat de monteur in zijn eigen tijd, nog door om de klant te vreden te stellen, dit doet hij om oplossingen te zoeken voor de klant.
Telfort gaat juist heel ver in zijn services en de monteurs van Gudion gaan nog vaak in hun eigen vrije tijd een oplossing zoeken.
Er zijn echter wel grenzen.

Nu vind ik het in dit Forum volkomen onterecht dat Telfort wordt afgekraakt, want elke vdsl provider heeft met dit soort problemen te kampen.

De instalatie : Zie dat er hier geschreven wordt over 20 meter utp kabel, deze is inderdaad gratis, mits de monteur dit nodig heeft in de installatie.
Ik geef zelf geen 20 meter utp kabel zomaar weg als de installatie al klaar is.
De meeste installaties gaan uitstekend, echter enkele gaan niet goed, dit is vanwege wat ik hierboven schreef.

Telfort geeft juist een uitmuntende services, als een aansluitpunt van israpunt niet in orde is, dan wordt er juist een gratis terugkom afspraak gemaakt en wordt er een speciale monteur hiervoor ingeschakeld.

Echter als het koper in het huis en naar het huis niet toereikend is, dan zijn hier ook voorwaardes voor.
Neem wel in acht dat dit bij elke provider kan gebeuren, als een kabelexpletant ook slecht koper naar het huis heeft lopen, dan krijg je het zelfde en zal een product ook niet werken.
Telfort doet er alles aan om mensen te vreden te stellen.

Zelf ben ik van mening dat de gratis monteur hard nodig is, en in de voorwaardes op de telfort site staan de prijzen van de devolo powerline adaptors.
Lukt het niet met deze powerline adaptors neem dan een goede ellektra-monteur in handen, en laat hem de aansluiting voorzien van utp-kabel.

Boren en kabeltrekken heeft de monteur geen tijd voor, en als de monteur een gasleiding raakt met de boor?
Dit kan echter niet, en zal ik nooit doen in de installatie.

Elke providers heeft klanten services, en met elke reklame aktie moet je langer wachten, dit zijn gewoon de risico,s .

Ik zelf werk samen met Telfort en ik kan zeggen dat ik heel te vreden ben over de prijsverhouding en de goede samenwerking.

Forum leden ga niet deze techniek van itv vergelijken met kabel explotanten want deze techniek werkt anders.
Zoals dvd recordes gaan niet werken, het itv kastje heeft zelf een opname mogelijkheid en je kan deze echter aktiveren.
Ben zelf ervaren en heb ook ervaring met schotel satalite instalaties, en moet zeggen dat de hd kwaliteit van Telfort de sataliet ontvangers evenaart.
Gewoon verbluffende kwalitiet, en deze reakties zie ik niet op het forum.
Bekijk reactie

29 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Inderdaad vreemd... een gratis monteur moet je TV gewoon gratis met een kabel aansluiten. De verbindingsset is een ander verhaal.
Badge +4
Hoe ver zit die aansluiting dan van de TV? 20 meter kabel krijg je volgens mij gratis. Maar als je bedoelt echt netjes wegwerken ipv gewoon de kabel neerleggen, ja, daar moet je voor betalen.
Ja, ik snap ook wel dat een draadloze verbindingsset extra kost, maar zet dat dan duidelijk bij de voorwaarden....
met andere woorden: alleen als de telefoonaansluiting vlakbij de tv zit, is de monteur gratis...
Hoe ver zit die aansluiting dan van de TV? 20 meter kabel krijg je volgens mij gratis. Maar als je bedoelt echt netjes wegwerken ipv gewoon de kabel neerleggen, ja, daar moet je voor betalen.

Ik heb Guidion (die de montage doen) nog nagebeld of het ECHT wel gratis is. Die zeiden dat je 17m gratis krijgt. De monteur zei echter dat het doortrekken van kabels dus 17,50 per kwartier kost met een minimale afname van 3 kwartier. Als ik dit niet zou betalen, zou hij dit niet uitvoeren...daar sta je dan....
Badge
Omdat je nu over een telefoonaansluiting hebt, heb je anders dan een netwerkkabel door laten trekkken?
Netwerkkabel is gratis tot op zekere hoogte, andere werkzaamheden kosten inderdaad geld. Is zo op te zoeken op de Telfort site.
Reputatie 8
Badge +16
Blijft een lastige discussie...

Zelf vind ik dat een gratis monteur (binnen redelijke grenzen) gewoon gratis moet zijn... dus ook als er een extra gaatje geboord moet worden of de afstand een metertje meer is.

Het wordt anders als je hem vraagt om een compleet nieuwe netwerkinfrastructuur in huis aan te leggen.

Maar als een gratis monteur alleen een paar meter kabel uitrolt en de stekkertjes inprikt, zie ik er bijzonder weinig meerwaarde van.
Badge +4
Wat bedoel je met 'doortrekken' kabel (door de wc? :P)? Je kunt toch gewoon een kabel tussen A en B leggen als dat minder dan 17m is? Je bedoelt waarschijnlijk netjes wegwerken oid? Gaten door plafonds/muren/kabelgoten? 
Badge
Ik heb zoals de meeste klanten vele klachten.
Op 21-09-2012 sluit ik in de Telfort winkel in Barneveld een contract af voor een alles in 1 pakket, met gratis monteur. De monteur zei dat alles was aangesloten, maar mijn eigen dvd recorder en videorecorder waren aangesloten, maar doen het niet. Ik heb ook een radioverbinding deze gaat iedere 3 uur uit. Het tv kastje gaat dan uit. Volgens de klantenservice is dit een beveiliging. Dit is mij niet verteld. De medewerker van de helpdesk zei dat ik dan iedere 3 uur de radio weer aan moest zetten, ik ben veel weg en heb dieren waarvoor deradio aanblijft. Zijn antwoord was, dan gaat U het toch even weer aanzetten. Ja hoor als ik in een verre plaats ben. Ook zou door jullie mijn tv provider opgezegd worden, ik heb hiervoor op 21/9/2012 een kaart voor getekend.
Op 26 /10/2012 zou het opgezegd zijn, want toen kreeg ik mijn nieuwe aansluiting. Vandaag 30/10/2012 word ik gebeld door UPC, dat de opzegging op 23/10/2012 is ontvangen en ik dus nog een maand moet betalen voor een aansluiting waar ik niets aan heb. Aangezien het jullie fout is vind ik het niet meer dan redelijk, dat ik dit bedrag van jullie terugkrijg.Misschien kunt U Uw personeel in de winkel ook vertellen, dat je wat je opneemt alleen kan doen van het kanaal waar he naar kijkt. Wat heb je daar nu aan. Ik heb heel veel spijt, dat ik mijn aansluiting bij Telfort heb gedaan. De klantenservice via email is dagen onbereikbaar geweest, ja je kan een duur 0900 nr. bellen wat mij gisteren 20 minuten heeft gekost. Wie gaat mij dit terug betalen? Ik vul een nieuw wachtwoord in wat even heeft gewerkt, daarna niet meer. Ik ga met het door jullie verstrekte wachtwoord inloggen, doet hij het weer. Weer verander ik mijn wachtwoord en kan weer 1 x opnieuw inloggen. Vraag ik een nieuw wachtwoord aan kkrijg ik het eerder door jullie verstrekte wachtwoord weer opgestuurd, wat dus niet werkt. De webmail kan ik met mijn ingevoerde ww openen, maar de rest dus niet. Erg vervelend. Van deze brief stuur ik ook een kopie naar Radar en de consumentenbond
Badge
" dat je wat je opneemt alleen kan doen van het kanaal waar he naar kijkt. "

Dit is niet waar.
Badge
Ik heb zoals de meeste klanten vele klachten.
Op 21-09-2012 sluit ik in de Telfort winkel in Barneveld een contract af voor een alles in 1 pakket, met gratis monteur. De monteur zei dat alles was aangesloten, maar mijn eigen dvd recorder en videorecorder waren aangesloten, maar doen het niet. Ik heb ook een radioverbinding deze gaat iedere 3 uur uit. Het tv kastje gaat dan uit. Volgens de klantenservice is dit een beveiliging. Dit is mij niet verteld. De medewerker van de helpdesk zei dat ik dan iedere 3 uur de radio weer aan moest zetten, ik ben veel weg en heb dieren waarvoor deradio aanblijft. Zijn antwoord was, dan gaat U het toch even weer aanzetten. Ja hoor als ik in een verre plaats ben. Ook zou door jullie mijn tv provider opgezegd worden, ik heb hiervoor op 21/9/2012 een kaart voor getekend.
Op 26 /10/2012 zou het opgezegd zijn, want toen kreeg ik mijn nieuwe aansluiting. Vandaag 30/10/2012 word ik gebeld door UPC, dat de opzegging op 23/10/2012 is ontvangen en ik dus nog een maand moet betalen voor een aansluiting waar ik niets aan heb. Aangezien het jullie fout is vind ik het niet meer dan redelijk, dat ik dit bedrag van jullie terugkrijg.Misschien kunt U Uw personeel in de winkel ook vertellen, dat je wat je opneemt alleen kan doen van het kanaal waar he naar kijkt. Wat heb je daar nu aan. Ik heb heel veel spijt, dat ik mijn aansluiting bij Telfort heb gedaan. De klantenservice via email is dagen onbereikbaar geweest, ja je kan een duur 0900 nr. bellen wat mij gisteren 20 minuten heeft gekost. Wie gaat mij dit terug betalen? Ik vul een nieuw wachtwoord in wat even heeft gewerkt, daarna niet meer. Ik ga met het door jullie verstrekte wachtwoord inloggen, doet hij het weer. Weer verander ik mijn wachtwoord en kan weer 1 x opnieuw inloggen. Vraag ik een nieuw wachtwoord aan kkrijg ik het eerder door jullie verstrekte wachtwoord weer opgestuurd, wat dus niet werkt. De webmail kan ik met mijn ingevoerde ww openen, maar de rest dus niet. Erg vervelend. Van deze brief stuur ik ook een kopie naar Radar en de consumentenbond

Beste Els,

Dit komt omdat er bij UPC 1 maand opzegtermijn is en daarmee ben je toen je het contract afsloot ook mee akkoord gegaan dus dit is geheel normaal en ook terecht dat dit gebeurd.

Met vriendelijke groet,

Jordy
Badge
Ik kan helemaal niets opnemen en lees de gebruiksaanwijzing maar van Telfort. Daar staat het ook in.Als ik iets laat aansluiten door een monteur neem ik aan dat het werkt.
Badge
.Als je in het handleidingsboekje kijkt zie je de volgende tekst staan als je je EIGEN dvd of videorecorder wilt gebruiken. Als U een oplossing weet hoe het anders kan, kunt U mij deze dan vertellen.

Het is niet mogelijk naar een ander kanaal
te kijken tijdens een opname.
Badge
Waarom denk je dat een opname pakket 5 euro per maand kost? Je kunt niet meer zoals voorheen alles opnemen met eigen apparatuur
Als je nu eens je eigen goed informeerd weet je waarom,  alles wat je moet weten staat op de Telfort site of op dit forum.
Dat informeren is juist het probleem.

Eind augustus heb ik informatief gebeld met Telfort wat de mogelijkheden van iTV waren omdat ik overwoog het pakket te nemen.
Al mijn vragen werden positief beantwoord. Zelfs mijn vraag of ik met mijn eigen apparatuur tv-programma's kon opnemen werd positief beantwoord, maar wel met het voorbehoud dat je dan niet naar een andere zender kon kijken. Na dit telefoongesprek waarin ik had aangegeven dit met het huisgezin te gaan bespreken bleek dit helemaal niet meer nodig, want de enthousiaste medewerker bleek het abonnement al te hebben geactiveerd. Natuurlijk heb ik hier mijn onvrede over kenbaar gemaakt, maar omdat we hadden besloten voor iTV te gaan heb ik het daarbij gelaten.
Gemakshalve had de Telfort-medewerker geen monteur aangevinkt, dus moest ik het simpele aansluitwerkje zelf doen.(in mijn geval no problem)

Opnemen met eigen apparatuur bleek toen echter mooi niet mogelijk. Ja, natuurlijk wel als je thuis bent en de TV-ontvanger aanzet en op de juiste zender!, maar
de TV-ontvanger programmeren om aan en uit te gaan op bepaalde tijden bleek dus niet tot de mogelijkheden te behoren. Het alternatief in dit geval, het Telfort opnemen pakket a raison van € 5. waarbij je mooie harddiskrecorder etc. voortaan stof mag happen.(no way Telfort, want daar gaat de scherpe aanbieding)
Ik heb daarom gekozen voor de minder florisante variant, door een digitenne ontvanger aan mijn opnameapparatuur te hangen, zodat ik bij afwezigheid en vakantie toch nog het één en ander kan opnemen. Bijkomend nadeel hierbij is de wat mindere opnamekwaliteit en twee tv-ontvangers op of in je kast, maar het scheelt je wel €5 per maand, Het Digitenne abonnement is namelijk gratis bij iTV van Telfort. Door actief gebruik te maken van programma gemist is de behoefte om programma's op te nemen overigens wel veel minder geworden.

Kort samengevat: Je goed informeren is zinvol, maar dan moet je wel de juiste informatie krijgen.
Een aantal servicemedewerkers bij het callcenter van Telfort blijken kennelijk niet goed geinformeerd over de werking van de aangeboden producten.
Badge +1
@DORE64,

Vervelend dat er onduidelijkheid was over het opnemen van programma's, eigen apparatuur kan werken maar is beperkt in functionaliteit. Netwerk opnemen heeft wel voordelen, je kunt meerdere programma's tegelijkertijd opnemen, op meerdere TV's opnames afspelen (als je op twee TV's Interactieve TV hebt) en opnames vanaf afstand inplannen via de TV Online app voor de tablet (iPad en Android) en smartphone (iPhone en Android).

Ik zal in ieder geval je opmerking over het beter informeren van de medewerkers meenemen, hier kan nog een verbeterslag gemaakt worden.

Jeroen
Badge
Als ik dit vraag aan het personeel, of het mogelijk is om met mijn eigen apparatuur op te kunnen nemen en ze bellen hiervoor nog speciaal naar de klantenservice en die beweren dat dat mogelijk is en het blijkt niet mogelijk te zijn dan ben ik verkeerd ingelicht en is Telfort in gebreke gebleven. Hetzelfde gelt trouwens voor mijn radio, die iedere paar uur uitgaat. Dit is mij ook niet verteld, dus dat is ook in gebreke blijven. Ja ik snap dat ik voor € 5,00 per mnd een opnamepakket kan nemen, maar dat is de bedoeling niet, want dan kan ik net zo goed naar een andere provider kan, waar dit allemaal bij inzit. En zit ik ook niet  de hele dag met knipperende stekkers in mijn stopcontact voor het draadloos aangesloten zijn. Wat als ik een paar weken weg ga, dan blijven die stekkers al die tijd knipperen (is ook niet gezegd tegen mij).
Badge
@ehensbroek

Het is wel mogelijk een externe DVD-Recorder aan te sluiten. Dit kun je doen door de DVD-Recorder op de rechter scart aansluiting aan te sluiten en de DVD-Recorder op de juiste source te zetten (meestal AV2). Het is dan wel alleen mogelijk op te nemen wanneer er ook naar het programma gekeken wordt dat opgenomen moet worden.

Jelmer
Beste Forum bezoekers

Zelf doe ik deze installaties.

Ten eerste moet iedereen eens voor zichzelf nagaan of het terecht is wat er hier geschreven wordt?

Een installatie : die netjes afgerond wordt duurt gemiddeld iets meer dan een uur voor 2 ontvangers, dan moet echt alles mee zitten.
Er wordt steeds naar Telfort gerwezen wat in dit geval totaal onterecht is.

Vroeger werd een huis opgeleverd en gebasseerd op coax van de kabel exploitant.
Tegenwoordig is er Itv tv wat meerdere providers aanbieden, waar ik echter Telfort het beste met zijn services naar voren komt.
Itv maakt gebruik van netwerk kabel, dus geen coax.
Waarbij niet in elke huis utp kabel in de muren is weggewerkt via inbouwdozen.

Er zijn alternatieven: Dit zijn de Powerline Adaptors, dit is een kastje via stroom waar het netwerk-itv signaal via het elektriciteit net van het huis wordt vezonden naar het andere kastje.
Echter is ook niet elke huis hier geschikt voor, want het is fase afhankelijk, en is gevoelig voor intereferentie, zoals spaarlampen, dimmers enz.
Als dit bij een klant niet werkt, dan gaat de monteur echter geen meerwerk rekenen, nee dan gaat de monteur in zijn eigen tijd, nog door om de klant te vreden te stellen, dit doet hij om oplossingen te zoeken voor de klant.
Telfort gaat juist heel ver in zijn services en de monteurs van Gudion gaan nog vaak in hun eigen vrije tijd een oplossing zoeken.
Er zijn echter wel grenzen.

Nu vind ik het in dit Forum volkomen onterecht dat Telfort wordt afgekraakt, want elke vdsl provider heeft met dit soort problemen te kampen.

De instalatie : Zie dat er hier geschreven wordt over 20 meter utp kabel, deze is inderdaad gratis, mits de monteur dit nodig heeft in de installatie.
Ik geef zelf geen 20 meter utp kabel zomaar weg als de installatie al klaar is.
De meeste installaties gaan uitstekend, echter enkele gaan niet goed, dit is vanwege wat ik hierboven schreef.

Telfort geeft juist een uitmuntende services, als een aansluitpunt van israpunt niet in orde is, dan wordt er juist een gratis terugkom afspraak gemaakt en wordt er een speciale monteur hiervoor ingeschakeld.

Echter als het koper in het huis en naar het huis niet toereikend is, dan zijn hier ook voorwaardes voor.
Neem wel in acht dat dit bij elke provider kan gebeuren, als een kabelexpletant ook slecht koper naar het huis heeft lopen, dan krijg je het zelfde en zal een product ook niet werken.
Telfort doet er alles aan om mensen te vreden te stellen.

Zelf ben ik van mening dat de gratis monteur hard nodig is, en in de voorwaardes op de telfort site staan de prijzen van de devolo powerline adaptors.
Lukt het niet met deze powerline adaptors neem dan een goede ellektra-monteur in handen, en laat hem de aansluiting voorzien van utp-kabel.

Boren en kabeltrekken heeft de monteur geen tijd voor, en als de monteur een gasleiding raakt met de boor?
Dit kan echter niet, en zal ik nooit doen in de installatie.

Elke providers heeft klanten services, en met elke reklame aktie moet je langer wachten, dit zijn gewoon de risico,s .

Ik zelf werk samen met Telfort en ik kan zeggen dat ik heel te vreden ben over de prijsverhouding en de goede samenwerking.

Forum leden ga niet deze techniek van itv vergelijken met kabel explotanten want deze techniek werkt anders.
Zoals dvd recordes gaan niet werken, het itv kastje heeft zelf een opname mogelijkheid en je kan deze echter aktiveren.
Ben zelf ervaren en heb ook ervaring met schotel satalite instalaties, en moet zeggen dat de hd kwaliteit van Telfort de sataliet ontvangers evenaart.
Gewoon verbluffende kwalitiet, en deze reakties zie ik niet op het forum.
Deze reactie heeft een sterk "Wij van WC-eend adviseren WC-eend"-gehalte. Onze ervaring met een Gudion monteur klopt totaal niet met bovenstaande. Dit staat uiteraard los van de kwaliteit van ITV; ik bedoel tav houding, instructie produkt, service gerichtheid, etc.
Reputatie 8
Badge +16

Ik geloof hier bijzonder weinig van...

Wat ik wel kan voorstellen is dat je bij de ene klant een kwartiertje eerder weg bent en 20 meter utp-kabel overhoudt... en dan kun je bij de volgende klant een kwartiertje langer doorwerken en 20m kabel extra leveren.
Badge
Als er tegen mij gezegd wordt, dat ik op kan nemen met mijn eigen dvd recorder en dit blijkt niet te kunnen, terwijl de verkoper in de telfort winkel dit bij de klantenservice navraagt voel ik mij belazerd. Dan hadden ze moeten zeggen, dat ik het opnamepakket a € 5,00 per mnd erbij moet nemen. En nergens staat dat de radio er na een paar uur mee ophoud en dat je dan het tv kastje weer moet aanzetten. Ook hoor je niet dat je de hele dag naar groen knipperende lampjes zit te kijken in je stopcontact. Dit moet je door het personeel van Telfort verteld worden.
Badge
@ monteur 01
Is de HD beeldkwaliteit net zo goed als die van upc?
Reputatie 8
Badge +10
Als er tegen mij gezegd wordt, dat ik op kan nemen met mijn eigen dvd recorder en dit blijkt niet te kunnen, terwijl de verkoper in de telfort winkel dit bij de klantenservice navraagt voel ik mij belazerd. Dan hadden ze moeten zeggen, dat ik het opnamepakket a € 5,00 per mnd erbij moet nemen. En nergens staat dat de radio er na een paar uur mee ophoud en dat je dan het tv kastje weer moet aanzetten. Ook hoor je niet dat je de hele dag naar groen knipperende lampjes zit te kijken in je stopcontact. Dit moet je door het personeel van Telfort verteld worden.

Volgens mij kan je jouw eigen DVD recorder op de STB (TV kastje) aansluiten op Scart2 en kan je dan opnemen; alleen moet je dan de STB aan laten staan op het kanaal dat je op wil nemen, tot zover is er niets verkeerds aan wat de klantenservice heeft gezegd.

De auto-standby kan je volgens mij ook instellen cq langer zetten...

Die groen knipperende lampjes is het gevolg van een oplossing die je zélf gekozen hebt: namelijk de Devolo's. Wat is de moeilijkheid om er een stukje zwart tape overheen te plakken? simpel maar doeltreffend!
@DORE64,

Vervelend dat er onduidelijkheid was over het opnemen van programma's, eigen apparatuur kan werken maar is beperkt in functionaliteit. Netwerk opnemen heeft wel voordelen, je kunt meerdere programma's tegelijkertijd opnemen, op meerdere TV's opnames afspelen (als je op twee TV's Interactieve TV hebt) en opnames vanaf afstand inplannen via de TV Online app voor de tablet (iPad en Android) en smartphone (iPhone en Android).

Ik zal in ieder geval je opmerking over het beter informeren van de medewerkers meenemen, hier kan nog een verbeterslag gemaakt worden.

Jeroen

Dat is fijn Jeroen, maar dit muisje heeft nog wel een staartje, want de administratie bij Telfort is wel heel snel zijn geheugen kwijt en komt hierdoor zijn afspraken niet na!

Zoals eerder geschreven heb ik In de laatste week van september mijn onvrede kenbaar gemaakt. Ik kreeg toen bij uitzondering de keuze het abonnement te annuleren zonder bijkomende kosten OF een korting van € 45,--.

Ik heb toen voor het laatste gekozen, maar toen op de eerste factuur geen korting vermeld werd heb ik meteen gebeld. Een lieve juffrouw vertelde mij toen dat e.e.a. in het log was vastgelegd, maar dat de factuur toen al was gemaakt en dat dit op de volgende factuur wel goed zou komen.

Na de activatie van Itv begon toen het geharrewar met de TV-ontvanger.
Uiteindelijk mede door jouw toedoen naar tevredenheid opgelost.
Ik kreeg op 14 november zelfs een telefoontje van Telfort met de vraag of alles nu in orde was. Ik heb hier toen positief op gereageerd maar wel met de vermelding dat het niet geheel aan mijn verwachtingen voldeed en ik mij afvroeg wie er voor mijn extra telefoonkosten moest opdraaien. Er werd toen een compensatie toegezegd van € 21,- en die stond eind van die maand ook netjes op de factuur.

Maar waar bleef nou die korting van € 45,-. Op de december factuur geen creditering, dus vandaag maar weer eens gebeld. En wat denk je, de bewuste medewerker kon er nu niets meer over terugvinden in het log en bood mij dan maar € 15,-.

Dus let op iedereen. Als je een afspraak maakt met Telfort vraag een bevestiging via de mail, want anders kon je wel eens bedrogen uitkomen.

Jeroen, wil jij nog eens in het log snuffelen? want ik vind dit echt niet door de beugel kunnen.
Hartelijk dank alvast en fijne feestdagen.
Badge +1
telfort word een soepzooitje en vooral op het forum hier als je wat vraagt word er gewoon niet of beter gezegt nooit gereageerd  puntt uit dit is gewoon heel triestttt

Reageer