vraag

Gratis Fox Sport met CombiVoordeel behouden

• 12 augustus 2020
  • 28 reacties
  • 356 keer bekeken

Ik kan mijn telfort mobiel verlengen. Nu moet dit tegenwoordig via kpn. Mijn vrouw heeft ook Telfort dus we hebben 3 abbonamenten op 1 adres. Nu hebben wij toen als extra voordeel gekozen voor fox sport gratis en dubbele data. Wat uiteindelijk 5000mb/onbeperkt werd.

Ik kan nu mijn kpn mobiel verlengen maar ik wil ook de combi voordeel van gratis fox sport behouden. Hoe zorg ik hier voor?

28 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je bij kpn verlengd ben je volgens mij je dubbele data kwijt, maar voor het juiste antwoord kun je het beste met KPN bellen 0800-0402 voor vragen over mobiel.

Zolang je dus niet wijzigt blijven je huidige voordelen gewoon bestaan

Ik wil graag weten hoe ik gratis fox sport kan behouden.

Door in ieder geval 1 KPN TFT abonnement niet te verlengen naar een KPN Hussel abonnement want zodra ze beide Hussel zijn gelden de Hussel voorwaarden met Telfort Thuis en verlies je de combivoordelen die je nu hebt.

https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm

Heb je na 8 oktober 2019 een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement!

Volgens dit houd je het TV pakket, want dit had je al, je verliest de dubbele data en bel te goed meenemen.

Tenzij je een andere telefoon nodig hebt of een ander abonnement nodig hebt niks doen!!

Er onder staat bij de meest gestelde vragen weer voor 8 oktober.

Laat maar, de laatste is weer na 8 oktober, lekker verwarrend.:thinking:

Ik snap er niks van. Dus 1 iemand kan verlengen met kpn hussel en de ander niet? Ik vind het niet eerlijk dat door de fusie me gratis fox door mn neus geboort word.

Ik snap er niks van. Dus 1 iemand kan verlengen met kpn hussel en de ander niet? Ik vind het niet eerlijk dat door de fusie me gratis fox door mn neus geboort word.

Hallo @Krullerd , niemand zegt dat je  moet verlengen, je kunt het ook zo laten onder de Telfortvoorwaarden.

Juist omdat je al Combivoordeel had behoud je dit. Enkel krijg je op het mobiel abonnement de €5,00 korting. Alles staat en valt met wat je had voor 8 oktober 2019.

Nogmaals is er een specifieke reden dat je wil verlengen!? Is de 5gb en onbeperkt bellen genoeg? 

Ja, gewoon het abonnement door laten lopen. Wil je een ander nieuwere toestel, zelf financieren tenzij dit financieel lastig is. 

Nieuwe KPN klanten krijgen geen van alle een gratis tv pakket.

Juist omdat je al Combivoordeel had behoud je dit. Enkel krijg je op het mobiel abonnement de €5,00 korting. Alles staat en valt met wat je had voor 8 oktober 2019.

Nogmaals is er een specifieke reden dat je wil verlengen!? Is de 5gb en onbeperkt bellen genoeg? 

Ja, gewoon het abonnement door laten lopen. Wil je een ander nieuwere toestel, zelf financieren tenzij dit financieel lastig is. 

Nieuwe KPN klanten krijgen geen van alle een gratis tv pakket.

Mijn telefoon is eigenlijk aan vervanging toe en kan vanaf deze maand verlengen. Waar ik alleen bang  voor ben is dus doordat ik verleng via kpn de gratis fox sport verdwijnt.

Denk dan goed na welk toestel je wil en is deze betaalbaar om rechtstreeks zelf te kopen, ik heb al jaren sim only. Ik koop mijn eigen toestel als dit nodig is.

Zoals eerder geschreven er zijn nog twee abonnementen op het adres dus je blijft aan de voorwaarden voldoen.

Wat gebeurt er als ik mijn huidige telefoon abbonament niet verleng? Deze loopt tot december. Word het maand bedrag dan lager?

Reputatie 8
Badge +18

Je huidige mobiel abonnement met dubbele data en belminuten blijf je gewoon houden en de prijs zal hoogstens 1x per jaar iets omhoog gaan door de jaarlijkse inflatie.

Als het goed is heb je indertijd een contract via de mail gekregen van je huidige mobiel abonnement

Als je nu een telefoon met abonnement hebt vervallen per december de telefoonkosten, het abonnement gaat dan als sim only verder.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Krullerd, door drukte hier op het forum zijn wij minder snel met reageren dan anders, sorry hiervoor. Ik zie dat je gelukkig al een boel tips en adviezen gekregen hebt. Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt en de voor jou beste oplossing hebt gevonden. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Ik blijf bang zijn dat als ik zelf mij abbonament wijzig naar kpn dat ik de gratis fox sport verlies.. dus overweeg nu sim only..

Reputatie 8
Badge +11

@Krullerd Dat snap ik wel, ik denk ook dat het goed is dat je dit eerst uitzoekt, voordat je iets wijzigt. Ik kijk het voor de zekerheid voor je na en doe hierover navraag, zodat ik zeker weet wat er wel of niet verandert. Ik kom er bij je op terug zo gauw ik iets gehoord heb.

@Krullerd Dat snap ik wel, ik denk ook dat het goed is dat je dit eerst uitzoekt, voordat je iets wijzigt. Ik kijk het voor de zekerheid voor je na en doe hierover navraag, zodat ik zeker weet wat er wel of niet verandert. Ik kom er bij je op terug zo gauw ik iets gehoord heb.

Ik hoor het wel

Reputatie 8
Badge +11

@Krullerd Ik wil even laten weten dat ik je niet ben vergeten, ik heb alleen nog geen terugkoppeling of informatie gehad waarmee ik je verder kan helpen. Daarom wil ik het op een andere manier proberen. Kan je daarvoor je gegevens toevoegen in jouw forumprofiel? Het gaat in ieder geval om je postcode en huisnummer, en klantnummer als je dat bij de hand hebt. Geef je een seintje zo gauw je ze hebt ingevuld?

@Krullerd Ik wil even laten weten dat ik je niet ben vergeten, ik heb alleen nog geen terugkoppeling of informatie gehad waarmee ik je verder kan helpen. Daarom wil ik het op een andere manier proberen. Kan je daarvoor je gegevens toevoegen in jouw forumprofiel? Het gaat in ieder geval om je postcode en huisnummer, en klantnummer als je dat bij de hand hebt. Geef je een seintje zo gauw je ze hebt ingevuld?

Chek

Reputatie 8
Badge +11

@Krullerd Ik zie wel je postcode, maar geen huisnummer of eventueel klantnummer. Kan je het nog even voor me nakijken? Dan kijk ik er voor je naar.

@Krullerd Ik zie wel je postcode, maar geen huisnummer of eventueel klantnummer. Kan je het nog even voor me nakijken? Dan kijk ik er voor je naar.

Gedaan

Reputatie 8
Badge +11

@Krullerd Dankjewel! Ik zie dat je intussen overgezet bent naar KPN :relaxed: Dat betekent dat je nu je pakket en alle voordelen kan bekijken (en aanpassen) via MijnKPN. Je kan vanaf nu terecht bij de klantenservice van KPN voor vragen hierover, onze collega's daar helpen je graag verder.

@Krullerd Dankjewel! Ik zie dat je intussen overgezet bent naar KPN :relaxed: Dat betekent dat je nu je pakket en alle voordelen kan bekijken (en aanpassen) via MijnKPN. Je kan vanaf nu terecht bij de klantenservice van KPN voor vragen hierover, onze collega's daar helpen je graag verder.

Haha gevalletje van het kastje naar de muur..je zei dat je het uit zou zoeken toch? 

Hallo @Krullerd , TFT kan niet meer bij je gegevens omdat je reeds gemigreerd bent naar KPN en kan dus ook niets meer voor je uitzoeken.

Dat is dus geen kwestie van kastje-muur, maar dat de realiteit is dat je nu alléén bij KPN terecht kunt met je vragen.

Nee @Krullerd , Ze zei dat ze er naar zou kijken, dat heeft ze gedaan en geconstateerd dat je nu speudo KPN klant bent en daar nu moet zijn.

Maar volgens mij kun je bij KPN alleen over naar Hussel, raak je alle voordelenn van Telfort kwijt en krijg je de Hussel nadelen, en volgens mij raak je de Fox ook kwijt maar dit zou heeeeeeel misschien nog meevallen, dat kunnen ze je alleen bij KPN vertellen.

Reageer