beantwoord

Gratis 2 maanden Pluspakket werkt niet

• 18 april 2015
  • 5 reacties
  • 597 keer bekeken

Ik heb al 3 x het gratis pluspakket aangevraagd en meerdere keren de tv ontvanger uitgezet, maar nog steeds niet de extra zenders. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Stephen 20 april 2015, 16:50

@lgfugers,

Het is alleen mogelijk om 1 keer gratis gebruik te maken van het gratis pluspakket. Mocht je weer gebruik willen maken van het pluspakket dan is dit zeker mogelijk, maar worden er wel kosten hiervoor in rekening gebracht. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Stephen
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@lgfugers,

Het is alleen mogelijk om 1 keer gratis gebruik te maken van het gratis pluspakket. Mocht je weer gebruik willen maken van het pluspakket dan is dit zeker mogelijk, maar worden er wel kosten hiervoor in rekening gebracht. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Stephen
Net rolt er bij mij 2x een combivoordeel binnen. Ik lees hier dat je daarvan maar één keer gebruik mag maken. Dus je hebt een periode om te kijken, een dag of zo, en dan houdt het op? Graag info want dan moet ik eerst de andere aanbiedingen bekijken. Oh ja: voor de zoveelste keer als ik wil inloggen kloppen volgens Telfort mijn inloggegevens weer eens niet. Onzin, het staat nb vooringegeven. Dat kan echt niet meer hoor....wordt ik weer geblokkeerd. Ik vind dat dat maar eens duidelijk moet zijn. Moet ik hiervoor bij iemand anders zijn, dan wordt dat lastig want ik mag niet inloggen. U mag het gerust doorgeven aan de juiste persoon.
Reputatie 8
Badge +18
Je post in een topic van 3 jaar oud en lijkt me beter dat je een nieuw topic aanmaakt met een betere titel
Oeps....heb net een nieuwe bril 😊. Dank voor de tip!

Reageer