beantwoord

Graag omruilen Motorola VIP1853 voor arcadyan 2260

• 31 augustus 2020
  • 8 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Is het mogelijk dat mijn Motorola vip 1853 omgeruild word voor een arcadyan 2260 ,de Motorola is een beetje traag met opstarten en zenders kiezen .

Vast bedankt .

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 31 augustus 2020, 19:32

Hoi @martin57, dat is geen probleem! Fijn dat je op advies van Babylonia jouw gegevens al hebt ingevuld. Ik heb de nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je hebt 'm zo snel mogelijk in huis, binnen enkele dagen.

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8

Vul alvast bij je forumprofiel in de afgeschermde velden gegevens aan met:
postcode / huisnr, klantnummer en op wiens naam het internetcontract staat.
Zodat Telfort weet om wie het gaat en waarschijnlijk wel vervanging geregeld kan worden.
(Die Motorola's zijn inmiddels aan vervanging toe).

Reputatie 2
Badge +1

Ik had al gelezen dat je je profiel het best kon bijwerken en heb dit ook gedaan , in ieder geval bedankt voor het mee denken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @martin57, dat is geen probleem! Fijn dat je op advies van Babylonia jouw gegevens al hebt ingevuld. Ik heb de nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je hebt 'm zo snel mogelijk in huis, binnen enkele dagen.

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 2
Badge +1

Tv-ontvanger ( arris ) inmiddels ontvangen maar nu moet mijn Motorola met nr M11328TW4725 nog ontkoppelt worden .?

Reputatie 8
Badge +18

Probeer het eens via het Twitter  account van Telfort die zijn nog tot 22.00 uur online of via facebook kan ook.

Webcare is morgen weer aanwezig

Reputatie 2
Badge +1

ik wacht wel even tot morgen , heb geen haast :sunglasses:

Reputatie 8
Badge +11

@martin57 Oh, gek dat ‘ie het niet gepakt heeft. Ik had de Motorola tv-ontvanger wel gemarkeerd, zodat ‘ie verwijderd zou worden van jouw gegevens zo gauw je de nieuwe aansluit. Het systeem had het blijkbaar niet goed gepakt. Ik heb de Motorola tv-ontvanger er nu handmatig uit gehaald, dus het aansluiten van de nieuwe tv-ontvanger moet goed gaan nu :slight_smile:

Ik hoor wel of 't nu is gelukt.

Reputatie 2
Badge +1

Alles doet het , bedankt voor de snelle en goede service .

Reageer