beantwoord

Glas, mail en ITV online en opnamen

• 27 december 2013
  • 1 reactie
  • 1949 keer bekeken

Ik ben van Telfort ADSL over naar Glas.
Ik kan niet meer inloggen op mijn webmail van mijn glasvezel abo en kan met geen mogelijheid de wachtwoord vergeten functie doorlopen.
Ongeldige email, etc, etc. Hoe kom ik aan een nieuwe ww??

Hoe kan ik via 'Mijn Telfort' het opnemen pakket bestellen?
ik kan alleen een abonnement aanpassen, dat wil ik niet.

TV via tablet... tja. hoe werkt dat. App vraag om een abonnementsnummer en pincode en via de Amino krijg ik enkel een verbindingscode...
RaRa politiepet... Hoe krijg ik dit toch werkend???
icon

Beste antwoord door Peer1 31 december 2013, 14:30

@m.linden,

Het wachtwoord van jouw e-mail kun je veranderen in MijnTelfort. Als je daar ingelogd bent kun je op deze link klikken, dan zit je meteen bij de e-mail instellingen.

Het opnemen pakket kun je momenteel alleen telefonisch bestellen. Dit kun je doen op het volgende telefoonnummer: 088 12 000 00

De Amino geeft inderdaad een verbindingscode. Als jouw app om een abonnementsnummer vraagt, heb je de ADSL app gedownload. Je hebt hiervoor de Telfort Glasvezel TV app nodig. Meer informatie over de app vind je in dit topic.

Heb ik je zo voldoende geholpen?

Peer
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
@m.linden,

Het wachtwoord van jouw e-mail kun je veranderen in MijnTelfort. Als je daar ingelogd bent kun je op deze link klikken, dan zit je meteen bij de e-mail instellingen.

Het opnemen pakket kun je momenteel alleen telefonisch bestellen. Dit kun je doen op het volgende telefoonnummer: 088 12 000 00

De Amino geeft inderdaad een verbindingscode. Als jouw app om een abonnementsnummer vraagt, heb je de ADSL app gedownload. Je hebt hiervoor de Telfort Glasvezel TV app nodig. Meer informatie over de app vind je in dit topic.
Heb ik je zo voldoende geholpen?

Peer

Reageer