beantwoord

Gids niet beschikbaar voor iTV

• 6 mei 2019
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Reputatie 2
  • Gangmaker
  • 113 reacties
@Alex - Telfort Wij krijgen al enige tijd de melding “Programma-informatie niet beschikbaar” in de blauwe balk. Stroomloos maken van het glasvezelkastje en een fabrieksreset van de Experia hebben niet geholpen.
icon

Beste antwoord door JRe 6 mei 2019, 17:00

@Alex - Telfort Het trad op bij alle programma's.
De gegevens verschenen niet in de balk onder in het scherm die je ziet tijdens zappen.
Het bleek dat de gegevens wel in de Gids verschenen, en toen ik weer terug ging naar TV kijken stond de info wel in de kapbalk.
Toch maar de ontvanger gereset, het werkt nu weer goed.

De tweede ontvanger heeft (nog) geen last van dit manco.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi JRe.

Heb jij dit bij alle programma's? En televisiekijken werkt verder wel goed? Ik zie ook dat je 2 ontvangers hebt, heb je dit op beide ontvangers?

Heb je de ontvanger ook eens gereset? Naar fabrieksinstellingen hoeft niet, alleen de optie 'software verwijderen' selecteren.
Reputatie 2
@Alex - Telfort Het trad op bij alle programma's.
De gegevens verschenen niet in de balk onder in het scherm die je ziet tijdens zappen.
Het bleek dat de gegevens wel in de Gids verschenen, en toen ik weer terug ging naar TV kijken stond de info wel in de kapbalk.
Toch maar de ontvanger gereset, het werkt nu weer goed.

De tweede ontvanger heeft (nog) geen last van dit manco.
Reputatie 5
Badge +8
Dan verwacht ik dat dit een glitch in de software van de ontvanger was. Fijn dat alles weer goed werkt. 🙂

Reageer