vraag

Geplande opnames werkt niet goed

• 8 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 445 keer bekeken

Het opnemen van geprogrammeerde programma's werkt niet meer. Alles wat ik geprogrameerd heb pakt hij niet meer terwijl het programma wel in de gids geladen is. Het ontkoppelen van de kastjes gaf geen resultaat evenals, Het kastje van het stroom af halen heeft geen resultaat gehad. Software verwijderen werkt ook niet en ben ik tevens ook opgenomen programma's kwijt geraakt. Erg vervelend. Ik mis telkens programma, s en kan ze ook niet meer terug kijken. Weet iemand een oplossing.

4 reacties

Badge +1
Misschien een stomme vraag maar het opnemen pakket ben je daar nog wel op geabonneerd ?

Wat te doen bij jouw storing heb je allemaal al uitgevoerd.
Een soort gelijk probleem las ik in een oudere topic met een oplossing onderaan beschreven:
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/opnemen-pakket-werkt-niet-naar-behoren-31774
Ja ik ben nog steeds geabonneerd op het opname pakket.
Reputatie 3
@sjanie,

Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice en dat het probleem met opnamen in onderzoek is. Wil jij in een reactie hier laten weten wat de uitkomst ervan is geweest?

Alvast bedankt,

Yanick
@sjanie,

Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice en dat het probleem met opnamen in onderzoek is. Wil jij in een reactie hier laten weten wat de uitkomst ervan is geweest?

Alvast bedankt,

Yanick

Nou helaas is het nog niet opgelost en is het in behandeling.

Reageer