beantwoord

Geluidsvolume verschillend op zenders.

• 3 november 2016
  • 3 reacties
  • 607 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Er zit erg veel verschil in het Geluidsvolume van de interactieve zenders op de amino box.
De rtl zenders zijn erg zacht ,npo en fox sports weer hard.
Kan hier iets aan gedaan worden?
De instellingen op de tv staan goed.
icon

Beste antwoord door Deborah 12 december 2017, 16:16

Hey Popey, in dit topic wordt het verschil uitgelegd en een tip gegeven om het verschil te minimaliseren. Ook ik merk thuis een verschil. Iedere tv aanbieder biedt namelijk een andere stream aan. Bij de zenders is dit bekend. Hopelijk wordt het in de toekomst beter.
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Ik heb hetzelfde: de commerciele zenders klinken hard, maar de publieke omroep (inclusief bbc) hebben heel zacht geluid, zodat ik bijna alles op vol volume moet zetten om iets te kunnen horen. En als er op commerciele zenders reclame komt, gaat het nog harder.
Voordat ik glasvezel had, was het geluid prima. Maar sinds ik glasvezel heb, is dit aan de hand.
Reputatie 1
Badge +1
Precies hetzelfde bij mij.

Ik zie dat dit topic al 1 jaar oud is en zo te zien nog geen reacties van Telfort geweest hier over.

Het valt mij juist de laatste tijd op o.a met de radiozenders npo 5 is relatief zacht tov de overige npo zenders.
Wat betreft de tv signalen daar zitten ook verschillen in en met name tetteren de commercials er altijd doorheen, was altijd al zo, maar zoals ik begreep zou daar wat aan gedaan worden, dit laatste niet zozeer door Telfort, maar door de zenders zelf.

Ik heb overigens een Arcadyan box
Reputatie 4
Badge +10
Hey Popey, in dit topic wordt het verschil uitgelegd en een tip gegeven om het verschil te minimaliseren. Ook ik merk thuis een verschil. Iedere tv aanbieder biedt namelijk een andere stream aan. Bij de zenders is dit bekend. Hopelijk wordt het in de toekomst beter.

Reageer