vraag

geluid valt weg.

• 1 maart 2013
  • 5 reacties
  • 2631 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Sinds kort valt mijn geluid van mijn tv geregeld weg.
Tijdens een programma valt het geluid ongeveer 2á3 sec. weg en ongeveer 1 minuut later weer.
Ik heb itv en maak gebruik van een hdmi kabel.
Heb verder geen serround set of andere externe speakers.
Zou het aan de instellingen van mijn tv kunnen liggen of is het een storing?

Groet Steven.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge
Je zou eens kunnen kijken of het opnieuw opstarten van de decoder helpt, Trek de stekker er eens voor een paar seconden uit, alle software wordt dan opnieuw ingeladen. Meestal helpt dat bij dit soort problemen
Reputatie 1
Badge
Ik zal het proberen.
Reputatie 1
Badge
De decorder is opnieuw opgestart en zover het nu lijkt is het probleem opgelost.
Mijn dank is groot.
Ik heb ook last van dit euvel, en heb daar vorige week een mailtje over gestuurd naar Telfort.

Wat wel opvalt is dat het geluid direct terug is als ik naar een andere zender zap. Maar ik kreeg een flut antwoord terug over een grote storing die er geweest is. Dit werkt natuurlijk niet. Heb alles al meerder keren gedaan zoals:

Het resetten van de experia box
Het resetten van de interactieve TV ontvanger
De kabels vervangen

Wat ik nog kan doen is de ontvanger wisselen met een ander exemplaar, maar die heb ik niet.
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb ook last van dit euvel, en heb daar vorige week een mailtje over gestuurd naar Telfort.

Wat wel opvalt is dat het geluid direct terug is als ik naar een andere zender zap. Maar ik kreeg een flut antwoord terug over een grote storing die er geweest is. Dit werkt natuurlijk niet. Heb alles al meerder keren gedaan zoals:

Het resetten van de experia box
Het resetten van de interactieve TV ontvanger
De kabels vervangen
Wat ik nog kan doen is de ontvanger wisselen met een ander exemplaar, maar die heb ik niet.

Op dit moment heb je gepost in een 2 jaar oud topic, ik raad je aan om een eigen nieuw topic aan te maken