beantwoord

Geluid valt regelmatig weg Motorola VIP1963 oud model

• 1 januari 2017
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Badge
Tijdens het tv-kijken komt het regelmatig voor dat het geluid wegvalt voor een seconde of twee.Meestal zijn de tussenpauzes ongeveer een halve minuut. Soms echter volgen ze elkaar frequent op en lijkt het alsof het de Motorola vastloopt, het beeld valt dan soms ook weg.
Een tijdelijke oplossing is de stekker eruit en het kastje opnieuw laten opstarten. Een harde reset mag niet baten. Al een aantal keer geprobeerd.

Gezien andere posts op dit forum vermoed ik dat het de ouderdom van mijn Motorola VIP1963 is. Abonnement afgesloten in voorjaar 2012. Zie ook: https://forum.telfort.nl/tv-338/haperend-geluid-motorola-vip1963-na-recente-firmware-update-47266

Graag zou ik een nieuwe tv-ontvanger ontvangen.
icon

Beste antwoord door Stephen 3 januari 2017, 19:18

Hallo Martijn, het is inderdaad tijd voor een nieuwe TV-ontvanger. Deze mag je binnen 5 werkdagen van ons ontvangen. Ik verneem dan graag van je hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martijn, het is inderdaad tijd voor een nieuwe TV-ontvanger. Deze mag je binnen 5 werkdagen van ons ontvangen. Ik verneem dan graag van je hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert.
Badge

Hoi Stephen,

Dank voor de snelle reactie. Ontvanger is binnen en werkt prima. Zal de oude retourneren.

Groet Martijn
Reputatie 8
Badge +16

Hoi Stephen,

Dank voor de snelle reactie. Ontvanger is binnen en werkt prima. Zal de oude retourneren.

Groet Martijn

Graag gedaan!

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopstephen
Alvast bedankt!

Op dit topic plaats ik een slotje.