beantwoord

Geluid heel zacht op HD zenders

• 7 november 2014
  • 6 reacties
  • 1039 keer bekeken

Sinds een week is het geluid op de HD zenders veel zachter dan normaal. Het was me eerder ook al opgevallen maar toen was het nog niet zo erg.
Uit ellende kijken we nu de normale zenders maar ik betaal wel voor HD.
Kan dit opgelost worden
icon

Beste antwoord door Enterprise 2 januari 2018, 20:40

Ik heb het zelfde probleem, zacht geluid op de hd zenders terwijl alle andere zenders wel goed geluid geven. Hoe is dit op te lossen.
Geluid komt via een suroundset 5.1

Je vraag opnieuw stellen in een drie jaar oud topic gaat je niet helpen...
Je hebt blijkbaar weinig vertrouwen in de geboden adviezen in je pas geopende topic..?

https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/geluid-van-de-hd-zenders-is-heel-zacht-73373
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Ik heb het zelfde probleem, zacht geluid op de hd zenders terwijl alle andere zenders wel goed geluid geven. Hoe is dit op te lossen.

Je vraag opnieuw stellen in een drie jaar oud topic gaat je niet helpen...
Je hebt blijkbaar weinig vertrouwen in de geboden adviezen in je pas geopende topic..?

https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/geluid-van-de-hd-zenders-is-heel-zacht-73373
Reputatie 1
@ Michael?
zou je bij mij ook de HD audio kunnen aanpassen? ik na een fabrieks reset erg zacht geluid op de hd zenders.

ik wil je wel pm-en maar ongevraagd geen reaktie staat er.. 😉
Reputatie 8
Badge +2
@kayen,

Fijne zaak! Veel plezier ervan en een bijzonder fijn weekend gewenst!

Michael
Het is nu opgelost

Dankje!
Reputatie 8
Badge +2
@kayen,

Welkom op het forum!

Dit is natuurlijk de bedoeling niet.

Komt het geluid uit de speakers van de TV of uit een externe bron?
Aan deze kant heb ik het e.e.a. gewijzigd. Indien je het abonnementsnummer en de pincode opnieuw opgeeft, verwacht ik dat je verbetering moet merken.

Laat je even weten wat je er nu van vindt?

Michael

Reageer