beantwoord

Geluid hapert en beeld staat steeds stil

• 22 november 2019
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Vanmiddag deed ik de tv aan en geluid hapert en beeld staat steeds stil. Kastje al tig keer gereset, stekker eruit gehad etc.

Er is geen storing bekend, Wat nu? (Als ik trouwens een programma terug kijk heb ik gewoon normaal beeld en geluid)

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 november 2019, 09:31

Hallo @Roos63 en @Patrick1979, gistermiddag is er inderdaad een storing geweest met de tv. Inmiddels is deze gelukkig weer verholpen en zullen jullie weer normaal tv kunnen kijken.

Nou, ik geloof niet dat we hier iets mee opschieten. Telfort zelf reageerd dus ook niet. 

Krijg een beetje het gevoel van “zoek het lekker uit”

We reageren altijd, maar hou er rekening mee dat dit een forum is en geen chatdienst. We doen ons best om binnen 24 uur te reageren op alle topics, afhankelijk van de drukte.

Bekijk reactie

4 reacties

Hier hetzelfde probleem... Volgens Telfort zijn er geen storingen, maar op allestoringen.nl is er in heel NL een probleem met Telfort. 

Reputatie 1

Nou, ik geloof niet dat we hier iets mee opschieten. Telfort zelf reageerd dus ook niet. 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Roos63 en @Patrick1979, gistermiddag is er inderdaad een storing geweest met de tv. Inmiddels is deze gelukkig weer verholpen en zullen jullie weer normaal tv kunnen kijken.

We reageren altijd, maar hou er rekening mee dat dit een forum is en geen chatdienst. We doen ons best om binnen 24 uur te reageren op alle topics, afhankelijk van de drukte.

Reputatie 1

Alles werkt inmiddels weer naar behoren inderdaad. Dank je wel.

Reageer