beantwoord

geluid en beeld niet goed

• 27 april 2015
  • 2 reacties
  • 154 keer bekeken

Nou zins een paar dagen is het weer zo ver. Het beeld en geluid lopen niet gelijk. En dit irriteert mijn mateloos. Heb ook alweer zitten te denken aan overstappen.
heb de modem al gerest tv ontvanger al gerest en is bedraad met een Cat.6 kabel
icon

Beste antwoord door Stephen 22 mei 2015, 19:50

@leon.deiman,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Hiermee ga ik ervan uit dat het beeld en geluid weer gelijk lopen. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@leon.deiman,

Excuses voor de late reactie. Vervelend om te vernemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen. Ik neem aan dat je de TV-ontvanger hebt gereset door de software te verwijderen en opnieuw te installeren? Heb je ook getest met een andere HDMI kabel en de TV-ontvanger aangesloten op een ander poortje van het modem? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@leon.deiman,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Hiermee ga ik ervan uit dat het beeld en geluid weer gelijk lopen. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Stephen