beantwoord

Geen zenderinformatie

• 13 mei 2018
  • 9 reacties
  • 308 keer bekeken

Sinds 3 maanden hebben wij elke dag storing met de tv ontvangers
Foutmelding geen zenderinformatie beschikbaar
Dagelijks de modem en 2 tv ontvangers resetten naar f abrieksinstellingen is het leuke zo langzamerhand ook van af.
Zijn er ook oplosdingen voor die wel werken?
icon

Beste antwoord door jimny 15 mei 2018, 20:11

Webcare Telfort moet hier eens naar kijken zet je postcode en huisnummer in je forum profiel dan weet Telfort wie je bent, heb je overigens het aansluitsnoertje van max 150 cm al eens vervangen en hoe ziet het binnenwerk van je ISRA eruit zit er ook corosie in
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zijn de tv ontvangers draadloos aangesloten, van iedere dag je modem een harde reset geven wordt je verbinding ook niet beter en daalt je internetsnelheid.
Welk type modem heb je en heb je een adsl of glasvezelverbinding
De ontvangers zijn met een netwerkkabel verbonden
We hebben een adsl verbinding en het modem is een v8
Reputatie 8
Badge +17
Kun je eens inkoggen op je modem via http://192.168.2.254 gebruikersnaam is admin en wachtwoord is 1234 en dan de status van je snelheid hier even posten.
In de status staat download 12285 kbps e n upload va n 1535 kbps
En toen ....
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort moet hier eens naar kijken zet je postcode en huisnummer in je forum profiel dan weet Telfort wie je bent, heb je overigens het aansluitsnoertje van max 150 cm al eens vervangen en hoe ziet het binnenwerk van je ISRA eruit zit er ook corosie in
Reputatie 4
Badge +10
Hi Rinze Geert, welkom op het forum. Fijn dat jimny je al op weg heeft geholpen. Op afstand zie ik dat je niet de maximale snelheid behaalt die er mogelijk is, namelijk 12 Mb/s van de 30 Mb/s. Twee tv-ontvangers met een snelheid van 12 Mb/s en eventueel nog andere apparaten die verbinding maken, kan krap worden. Ik lees alleen dat je wil overstappen. Klopt dit? En wil je verder nog geholpen worden? Mocht je wel geholpen willen worden, dan wil ik je allereerst vragen om de kabel vanaf de hoofdaansluiting naar het modem te vervangen. Jimny zei het al, deze kabel mag niet langer zijn dan 1,5 meter.

We horen het graag van je 😳.
Dat is het origenele snoertje met de oranje stekkers die is idd 1,5 meter lang
Wat een bak ellende
Nog 3 weken afzien en dan nooit en ook echt nooit weer telfort
Reputatie 3
Badge +8
Hi Rinze Geert,

Omdat Deborah er even niet is, reageer ik eventjes op je bericht. Heb je ook een andere kabel geprobeerd tussen het modem en de hoofdaansluiting? Ik snap heel goed dat de snelheid die je nu haalt niet voldoet aan je wensen. Ik zie in het systeem terug dat je in het overstapproces zit en bij ons weggaat. Natuurlijk vinden we dat heel jammer! Zou je het ons willen laten weten wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen?

Reageer