beantwoord

Geen TV online meer via Firefox en Explorer

  • 14 mei 2015
  • 3 reacties
  • 984 keer bekeken

Badge
Oud probleem in een ander jasje, dit keer minder makkelijk op te lossen:
Na het opstarten van de TV online site ontbreken de inloggegevens, die voer ik handmatig in en krijg vervolgens, na het laden van Silverlight de mededeling:
G e e n S e r v i c e.
09009596 gebeld, die kon niet verder helpen omdat alles, volgens hem, normaal draait.
Iemand van jullie een oplossing?
O, Silverlight doet het normaal, geen blokkering of zo.
icon

Beste antwoord door RNI2020a 14 mei 2015, 19:57

Probleem heeft zichzelf opgelost
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Probleem heeft zichzelf opgelost
Reputatie 8
Badge +2
@RNI2020a,

Dat is fijn! Weet je ook wat mogelijk de oplossing was voor dit euvel?

Michael
Badge
@RNI2020a,

Dat is fijn! Weet je ook wat mogelijk de oplossing was voor dit euvel?

Michael

Ja en nee, ik had gebeld naar de helpdesk, op dat moment de accu van mijn gsm bijna leeg, hij een en ander genoteerd en beloofd het door te geven aan lijn 2, de dag er op deed ie het als vanouds 😉

Reageer