beantwoord

Geen tv

• 6 juni 2020
  • 19 reacties
  • 174 keer bekeken

Alle stekkers zitten er goed in, ook de stekker en modem er paar minuten uit gehad, zonder resultaat. Op internet staat dat ik misschien per ongeluk het source knopje vd afstandbediening heb ingedrukt, maar als ik daar op druk gebeurt er nog niet. Bij de eerste foto kan ik op ok drukken maar vervolgens niet op start. Wie heeft er tips om weer gewoon tv te kunnen kijken? 

icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 6 juni 2020, 22:25

Je moet dus de decoder aan zetten en op je TV kiezen voor HDMI 1 als bron om naar te kijken

Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Voer onderstaande link eens uit

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm

Dat gaat helaas niet. Want als ik op het knopje menu druk, gebeurt er echter niets. De andere stappen zal geprobeerd. Helaas ook zonder succee

Reputatie 8
Badge +18

druk eens een paar keer  op de source knop van de afstandsbediening van je tv totdat je beeld krijgt op het juiste HDMI kanaal 

Geen effect helaas

Reputatie 8
Badge +18

Haal de HDMI kabel eens los van de tv ontvanger en druk hem er dan opnieuw eens goed in en deze kabel moet je achterop de tv in een HDMI poort aansluiten

Super aardig dat u zo meedenkt, helaas ook geen effect

Reputatie 8
Badge +18

Heb je per toeval een coax kabel aangesloten en toen je tv laten zoeken naar kanalen.

Heb geen enkele kabel toegevoegd. Gistermiddag deed alles het nog, toen uit gedaan en 2 uurtjes later wilde ikhem weer aan doen en toen dit. I

Reputatie 8
Badge +18

Kun je een foto plaatsen van de achterkant van je TV alwaar de kabels zijn aangesloten

Hopelijk wordt je er wijzer uit.... 

Reputatie 8
Badge +16

Je moet dus de decoder aan zetten en op je TV kiezen voor HDMI 1 als bron om naar te kijken

De decoder is aan, en op mn tv kiezen voor hdmi 1 lukt dus niet

Reputatie 8
Badge +18

Probeer eens de HDMI poort 2

Nee is het ook niet 

Reputatie 8
Badge +16

De decoder is aan, en op mn tv kiezen voor hdmi 1 lukt dus niet

Wat lukt er niet? Met enkel dit soort korte antwoorden kunnen wij je niet helpen. Doe eens merk en typenummer van de TV

Reputatie 8
Badge +18

Heb je toevallig nog een scart kabel in huis wellicht dat je die kunt aansluiten

Daar zal ik morgen even naar kijken. Bedankt voor zover

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Suuzzz43, wat lastig dat je ineens geen tv kan kijken en alleen deze melding te zien krijgt. Ik zie dat je hier al op weg geholpen bent, ik help ook graag een handje.

Het lijkt erop dat de televisie op de een of andere manier aan het zoeken is gegaan naar kanalen. Dat is een andere techniek dan tv kijken via een tv-ontvanger, die met HDMI aangesloten is, dat is waarom je nu geen beeld hebt. Ben je er met de gegeven tips nog uit gekomen en kan je inmiddels weer tv kijken? Laat je ook weten wat je precies hebt geprobeerd? Dan denken we graag met je mee waar nodig.

Reageer