beantwoord

Geen tv

  • 31 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 162 keer bekeken

TV geeft foutcode 12. Diverse malen hele systeem gestart, maar het helpt niets. Op het glasvezel kastje in de meterkast, die ik uiteraard ook een aantal keren heb herstart, brandt het ethernet lampje rood. Wel wifi aanwezig telefoon doet het ook. Iemand ideeën?
icon

Beste antwoord door jantien.hout 1 september 2016, 13:03

Hallo jantien.hout, welkom op het forum! Kun je kijken of de kabel tussen de TV en het kastje goed is aangesloten? Zo ja, graag even testen met een andere kabel. Mocht dit niet hebben geholpen dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor jou op zoek naar een oplossing.

Dank je wel, Stephen, Ondertussen werkt alles weer
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zie voor storingen onderstaande pagina

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Zie voor storingen onderstaande pagina

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm


Denkt u niet dat dat niet het eerste is waar ik naar kijk? Ondertussen werkt het weer
Reputatie 8
Badge +17
Zie voor storingen onderstaande pagina

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm


Denkt u niet dat dat niet het eerste is waar ik naar kijk? Ondertussen werkt het weer


Ik heb helaas geen glazen bol hier staan en aangezien je hetzelf niet hebt aangegeven plaatste ik de link, maar fijn dat het weer naar behoren werkt is het waarschijnlijk toch een storing geweest die nog niet vermeld stond op de pagina
Reputatie 8
Badge +7
Hallo jantien.hout, welkom op het forum! Kun je kijken of de kabel tussen de TV en het kastje goed is aangesloten? Zo ja, graag even testen met een andere kabel. Mocht dit niet hebben geholpen dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor jou op zoek naar een oplossing.
Hallo jantien.hout, welkom op het forum! Kun je kijken of de kabel tussen de TV en het kastje goed is aangesloten? Zo ja, graag even testen met een andere kabel. Mocht dit niet hebben geholpen dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor jou op zoek naar een oplossing.

Dank je wel, Stephen, Ondertussen werkt alles weer
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het melden. Fijn dat alles weer werkt. 🙂

Reageer